Kulmakarvat kuosiin.

13:16

Nyt eka virallinen ja pieni postaus jee! :) Kävin ostamassa kaupasta ripsi- ja kulmavärin toissapäivänä. Mulla iski tylsyys illalla ja päätin sitten värjätä kulmat tummiksi!


Lopputuloksesta tuli ihan kivat, vaikkei lopullista kuvaa ole täällä. Kulmat oli vaaleana kuitenki yli vuoden niin mustiin kulmiin on kyllä totuttelemista! Tänä iltana pidän vapaata Danan hoidosta ja rentouttavan hauskaa kavereiden kanssa. Toivottavasti. Saa nähä, mitä sitä keksii :)

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. sen pitäisi olla with love,timjai eli rakkaudella timjai eikä timjai rakkaudella :O

    VastaaPoista
  2. Tiäkkö, oon miettiny ihan samaa ja munki mielestä se ois nuin periaatteessa. Mutta ku ajatellaan englantia niin siellä kaikki on vähän joskus väärinpäin ja oon nähny aikasemminki näin päin olevia nimiä. Toiset sanoo toista ja toiset taas toista, yritäppä siinä sitten olla oikeassa..

    VastaaPoista
  3. Ja tossa mun nimessä on pilkku välissä! :D

    VastaaPoista
  4. Musta toi nimi on ihan jees noin :) lähinnä yritän nyt totuttautua tohon punaseen tukkaan :D olin niiiin ilonen ku vihdoin sait hyvän blondin aikaseks! kuinka turhamainen mä oon ku murehdin muiden hiuksia?:DD

    VastaaPoista
  5. Apua, oot höpsö! Itekki tykkäsin siitä, mutta en ikinä saanu siitä sen väristä ku olisin toivonut. ku luonnostaan mun tukka on vähän hiekkasen sävynen, enkä hirveästi ite tykkää sellasesta vaan enemmän tuhkasta ja sen keltasuuden takia en voi saada tuhkaa :( siispä päähänpistoksena sitten punainen ja ite tykkään näistä :D

    VastaaPoista
  6. Pääasia (hehe, pääasiapa tosiaan :D ) on että ite tykkää!:) Eikä punanen mun mielestä huono missään nimessä oo (:

    VastaaPoista
  7. Hi, jokaisella saa olla oma mielipide :) Eiköhän mulla joskus taas mieli muutu ja oon taas vaalea :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat