Epälaadukasta lomaa!

18:02

Otsikko viittaa siihen, että koittakaa kestää. Kamalia kuvia tiedossa, koska jätin oman koneen kotia, eli photoshoppia ei ole lähimaillakaan! No Gimpin sain ladattua tähän mökin koneelle, mutta ei se photaria voita! Tulee kummasti  ikävä omaa konetta. Paitsi Gimpissä on nuo monessa blogissa hehkutetut reunat, joita nyt vasitella itekki kokeilen.. ;) En ees osaa arvioida tätä blogin ulkonäköäkään, koska tää kone näyttää vähän miten sattuu.. Koittakaa kestää :DD


Matka kohti pohjoista! Ollaan perheen kanssa ollu joka ikinen hiihtoloma lapissa, 5-vuotiaasta lähtien! Koiran takia oon vaan muutaman päivän, mutta niin kiva olla taas täällä! Muutamaan tuttuun oon jo törmänny, mutta kiva ois nähdä lisää. Ja koska oon niin lyhyen aikaa täällä, piti se viihteelle ängetä heti ekana iltana. Yö esiintyi siellä ja olihan se ihan kiva kuunnella tuttuja lauluja, mutta seurasta en sitten puhu sen enempää.. Mulla oli kauhea väsymys, enkä ees juonu mitään, ku lapsenvahiksi jouduin.


Miten niin mua ja siskoa sanotaan samannäkösiksi? Onneksi värjäsin nää hiukset! Ei enään katota pikkupennuksi tai kysellä papereita joka ikisessä paikassa! Se oli niin rasittavaa, että jo oli aikaki loppua, ku ikäki lähenee kahtakymmentä.. Tunnen itseni vanhaksi. :(

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat