Uutta luettavaa? Noup.

21:28

Kävin hakemassa kaupasta muutaman lehden testattavaksi, ku ei Demi tai Cosmo enään kauheasti innosta. 

Olivia oli liian "vanha" mulle, eikä se kolahtanu. ELLE oli muuten ihan jees, mutta kaikki ihana makso vähintään sen 500e, eli ei kiitos, mun lompakki kärsis liikaa. Sitten Ellen mukana tuli joku englannin kielinen lehti, mutta ei mun taidoilla sitä lueta :D Trendi taas on simppeli ja kiva lehti! Mutta kuvasta puuttuu mun lemppari, eli IMAGE ja taidan jatkossa ostaa vaan sitä :)


Noi kengät on ehdottomasti mun ens kesän lempparit! H&M:ltä tilattu ja 22e hintaan. (29.95e alk.hinta.) Näillä on hyvä kävellä matalan koron takia ja yksinkertaisesti ovat vaan niin ihanat! :) Sulais jo tuo lumi niin saisin nopeasti käyttöön!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat