Koristeet paikallaan.

23:16

Ostin lomalla muutaman esineen huoneeseen, esittelinki ne Sisustus vie mennessään -postauksessa. Taulu on edelleen paketissa odottamassa uusia kuvia, mutta tässä ois koruteline ja purkit sitten paikallaan:


Yhteishaku on nyt tehty, pitäis vielä lähettää tutkintotodistus ja muuttaa ammattikoulun järjestys. Alkaa pikkuhiljaa stressaan tää elämänmuutos! Opiskelupaikka tuo tullessaan uuden paikkakunnan ja uuden ympäristön, mistä en tunne ketään! Mulla ei asu eteläsuomessa kavereita ja siksi vähän pelottaa.  Vaikka en kouluun pääsis, niin  silti muuta pois täältä korvesta! No onneksi  on aikaa totutella uusiin suunnitelmiin ostamalla kaikkea ihanaa omaan kämppään ja onhan tässä aikaaki!

Nyt operaatio pitkät hiukset jatkuu! :)

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Vastailen tänne ku ite oon ainaki niin laiska kattomaan vastaako joku mun kommenttiin minkä oon jättäny vai ei :D

    Nyt hain Turun yliopistoon, opettajaks haluisin :) Viel on amk haku tekemättä mut Turku varmaan sieltäki valikoituu kaupungiks (aloista en ihan varma vielä..).

    Mihinkäs sä oot hakenu? :)

    VastaaPoista
  2. Eikä! oon harkinnu ite samaa :--D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat