Kyselyn tulos julki!

17.3.11

Haloo Helsinki - Maailman toisella puolen

Jos joku kaipas enemmän tekstiä, niin nyt sitä tulee tavallista enemmän! Huomasitte,  mun kyselyn, joka oli alkuviikon näytillä. Jos ette niin suosittelen silmälääkäriä! :) Mulla oli tarkoitus saada muutaman lukijan mielipide postauksista, koska oon miettiny niitä ihan liikaa! Positiivista oli se, että siihen vastas peräti 37 lukijaa ja vastaukset oli aikalailla sitä, mitä halusinki!


Puran vähän tän kyselyn tarkoitusta! 1:"Saa olla sekä lyhyitä, että pidempiä postauksia." -Hyvä, koska ite tykkään just tästä tavasta! 2:"Jatka postaamista just niinku ite haluat, Enemmän kuvia, kiitos! -Kiva, että porukka tykkää jopa nykyisestä tavasta, kiitos! Kuvia olen parhaani mukaan yrittänyt laittaa paljon, tässä kyllä on vaan yksi :D Mielummin laitan muutaman hyvän, ku monta huonoa, se on mulla periaatteena. 3:"Myös jutut muista kuin vaatteista tai arjesta ois hyvä. (arvostelut, vertailu, mielipidejutut.. jne)" -Oho! Tästä olin oikeasti tosi yllättynyt! Aina ku kirjoitan vaatteista ja sellasesta 'materiaalista', sitä on tykätty jotenki enemmän, ku jostain esim. elokuva-arvosteluista. Kiva, että tää tuli esille näin, nyt voin taas alkaa kirjoittaan hyvillä mielin juttuja kunhan aiheita tulee mieleen :)

Sitten  vaan pohdintaa lopuista. "Lyhyet ja ytimekkäät postaukset on jees!, Postaukset saisivat olla pidempiä ja monesta asiasta yhdellä kerralla!" -Ite tykkään lyhyistä, mutta on se kiva välillä kirjoittaa pidemmästi ja varsinki, jos on paljon kuvia jaettavana :) Taas jos on liikaa asiaa kerrallaan, niin tulee sekavaa jälkeä ja pyrin siihen, että postauksessa ois korkeintaan muutamasta asiasta kerrallaan! "Enemmän teksti, kiitos!, Vähemmän pälttämistä postaukseen!" -No ite tykkää lyhyt tekstisistä postauksista, mutta täysin sanattomat on jotenki huonoja. Aina pyrin kirjoittaan ees vähän ja pidempiä tulee, jos on paljon asiaa! "Enemmän materialistin elämää, ku todellista elämää" - Vastasinki oikeastaan kohdassa kolme, eli  mun mielestä lukijoita on kiinnostanu enemmän vaatekaapin sisältö ku mun kuulumiset ja siksi kysyinki tätä. Mun onneksi olin ees vähän väärässä! "Vähemmän kuvia!" - Joo ei kukaan jaksais lukea, kos ei olis yhtään kuvaa koskaan täällä :'D

Kiitos kaikille vastanneille, teistä oli paljon apua! :)

Joo edelleen hellustan, vaikka en olekkaan Rikusta puhunu paljoa :) Tässä mun rakkaat karvapallot

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Haha, onpa ylisöpö kuva Rikusta ja Danasta. :) Rikun ilme on just sellanen "pysy nyt siinä sylissä ees hetki, älä karkaa heeei". :D

    VastaaPoista
  2. Eikö ookki! Mulla alkaa aina hymyilyttään ku katon tuota kuvaa :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK