Ranskalaisia viivoja.

22:02

- Mun EI pitäny poistata tänään, mutta pakkomielteisesti näköjään tulin kirjoittaan kuulumiset! 
- Mun pitäis olla jo nukkumassa, eli tehdään tää sitten mulle uudella tavalla, eli muutamalla ranskalaisella viivalla!
- Maailma on menny sekasin, täällä oli päivällä UKKONEN! Näin muutaman salaman ja sato vaakatasossa lunta!
- Seppälän myyjä varmaan inhoaa mua, koska laukotin sitä tänään ympäri liikettä!
- Koin sellasen tunteen Aleksi 13:ssa, jota en ole koskaan kokenu!
- Pikkuveli loukkas pottuvarpaan kynnen aika pahasti ja se joutuu huomena kuvauksiin. Pelottaa sen puolesta!
- Mulla väsyttää ja huomenna on pitkä työpäivä! 
- En ees keksi muuta sanottavaa..
- Joo parempi ku lähen nukkumaan ja palaan paremmalla menestyksellä. Himoshoppaaja osa 1. - luvassa huomenissa!

weheartit <3

Käy myös lukemassa

6 Kommenttia

  1. Kerro toki jo mitä tuntemuksia Aleksi13 herätti? :o

    VastaaPoista
  2. Lue huomenna niin kerron sillon lisää :)

    VastaaPoista
  3. Höh, pitää meitä jännityksessä ;d

    VastaaPoista
  4. No ei siis ole suuri juttu, älä jännitä liikaa :DD

    VastaaPoista
  5. Ihana kuva :) Hei seuraavan kerran ku pyörin torniossa nii voitais mennä vaikka rajalle!

    VastaaPoista
  6. Tiina: Nopsaa vaan tein photarilla :) Vois kyllä pyörähtää! :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat