Tomattia rinnuksille ja menoks!

17:41

Viikonloppuna oli aikas lämmintä ja pienellä reissulla olin sitten tälläisessä asussa! Kuvassa näkyy myös paremmin tuo turbaani :)


Lakki SEPPÄLÄ / Huivi DUBAI / Takki VILA / Leggingsit GT / Laukku O.I.S / Kengät HAPITSU

Nuo kengät ei sovi asuus sitten yhtään! Mutta ei sitä maalla millään korkkareilla halua  kävellä  niin pistetään sen piikkiin sitten :D Oon tykästyny tuohon takkiin ja laukkuun ihan liikaa! En ole muita ees pitäny, vaikka ehkä kannattais vaihdella. Hiukset kiharalla on myös mun suosikkia nykyään. Ei haittaa, vaikka takkuuntuu ja suoraa hiusta on vaikeampi pitää siistinä. Mulla on ollu yläasteella taivaalliset kiharat, jotka leikkasin pois :( Nyt onneksi alkanu taas kihartuun luonnostaanki!

Jennillekki oli sitten pakko tehdä kiharoita!

Ois voinu etuhiuksiin panostaa, mutta en vaan osannu laittaa niitä paremmin. Siinä mun viikonloppu oikeastaan oli lyhykäisyydessään. Kellon siirto teki mulle kauhean väsymyksen, enkä saa iltasin unta! :( Aamulla oli myös vaikea nousta, ei kiva.

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. Maalla, haha. :D Tuu käymään meillä nii tiiät mikä on maalla. ;)

    VastaaPoista
  2. Kiva asu ja ihana toi punanen takki! :-)

    VastaaPoista
  3. Jenu: Hehes :))

    Jetta: Kiitos, itekki tykkään takista :)

    VastaaPoista
  4. Hei! Tee joku ohjevideo ton kiharrinraudan käytöstä =))

    VastaaPoista
  5. Ano: Multa on toivotu sitä ennenki ja oon tehny videonki, mutta se oli niin kamala, etten kehannu koskaan julkaista! :DD Pitänee yrittää paremmalla menestyksellä ku ens kerralla teen kiharoita (eli lähipäivinä?) Kiitos vinkistä, eiköhän tää toteudu :)

    VastaaPoista
  6. ois tosi kivaa jos tekisit! innolla odotellaan :)

    VastaaPoista
  7. :) Koitan saada jotain aikaseksi, mutta en lupaa 100% varmuudella! Ehkä 99,9% varmuudella voin luvata ;)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat