Olis aika muuttaa pois

11.4.11

Siivoilin mun huonetta tossa jokin aika sitten ja kunhan saan siskon tv-tason nakattua pois täältä huoneesta niin se ois, mikäs muukaan ku IKEA reissu. :) Mutta nyt väliaikaisesti siivosin mun pienen kaapin kuntoon, lajittelin hyllyköihin hius- ja meikkijutut erikseen jne. Hyllykön taso näyttää nyt paljon siistimmältä ku ei ole niin paljoa erilaisia koristeita esillä.


Harmi ku en muistanu ottaa alkutilanteesta kuvaa. Uusin ostos on tuo pieni valokuvateline, johon pitäis teettää 20 valokuvaa. (Family -taulun kuvatki on vielä miettimis vaiheessa..) Kehys on Jyskistä muistaakseni alle neljällä eurolla. Muffinssin sisällä on muuten oivaa säilyttää buranaa :D

Olihan mun pakko tänään kävästä nopsaan Liisan lahjaideassa, koska siellä on loppuunmyynti. Mukaan ois voinu lähteä vaikka koko kauppa, mutta onneksi siellä ei voinu maksaa kortilla! Sitten päädyin näihin ostoksiin:


LOVE - palikat on ollu tarkoituksena tehdä ite, mutta laiskuus iski työpajalla. Siskolla on kylppärissä HOPE palikat ja se sopii sinne kyllä tosi kivasti. :) Mulla on se valkonen hylly niin sen päälle varmaan lättään siivouksen yhteydessä. Liitutaulu tuleekin sitten oven kulmaan muistuttamaan mua kaikista tärkeistä menoista :)

Tässä mun ja Danan yhteiskuva viikonlopulta. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Oliko vielä nuita palikka juttuja? Mie oon käyny emännän kanssa koluamassa koko kaupan eikä me löydetty! Etin sillo love tai home kirjaimia.. Pakko lähteä huomenna käymässä :o

    VastaaPoista
  2. Net on heti siinä sisään tulon jälkeen oikealla puolella pöydällä kulmassa! LOVE, HOPE ja LIFE oli ainoat, mitä siellä oli jäljellä. :)

    VastaaPoista
  3. ÄÄ äkkiä sinne pakko saaha omani :o

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK