Päällekkäisyys päivä!

18:06

Nyt todellakin ihan liian iso kasa kuvia mun "kaksi kuvaa päällekkäin" -päivästä! Julistin siis tälläisen 365 Days -blogin puolella eilen ja kuvia ei siis ole photoshopilla muokattu! Vain pienennetty ja terävöitetty pikkusen. Tässä samalla näette palan mun joka päiväisestä arjesta, eli töistä!


Nämä kaikki kuvat on siis yhdistetty suoraan kamerassa, enkä ole pystyny huijaamaan sommittelussa tai muussa jälkeenpäin. Tämän jälkeen rakastan mun kameraa entistä enemmän! Koska sama teema jatkui koko päivän, esittelen mun hiukset samaan syssyyn. Sain siis anopilta laitaan kihartimen ja voi että tykkään siitä! Kunnon sähkäri tukka sillä syntyi!


Se oli kyllä lässähtänyt jo kuvien ottamisen aikaan, tei ne nimittäin viime yönä. Mutta ajatus on tärkein. :) Nyt suuntana kaverin kautta kotia sänkyyn ja laitan ajoissa nukkumaan :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Miten saa kameraan? Tai että ohjeita ohjeita :D

    VastaaPoista
  2. Ei mulla ole muuta neuvoa antaa, ku että osta Nikon D700, en ole muissa kameroissa samaa toimintoa nähny! :)

    VastaaPoista
  3. Mut miten sen saa pääle? terv. hyvin osaan käyttää kameraani :DDD

    VastaaPoista
  4. ano: en nyt pysty katsomaan, mutta menun asetuksista muistaakseni sellanen kamera ja tai kokeilemallahan se selviää, mutta toisiksi alin se oli! joku päällekkäis kuvaus tai vastaana ja se pitää laittaa joka kuvalla erikseen päälle, ei saa jatkuvaa kuvausta. en osaa paremmin neuvoa :s Mutta tutkimalla löydät sen aika helposti :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat