Shokkia hiuksiin!

12:34

Voi Uino, minkä teit! Oli pikkanen järkytys illalla paikallisessa räkälässä ku oltiin siellä Jennin kanssa yhdellä. Päätin sitten lukea muutaman blogin ja Uinolle oli ilmestyny 3 lukijoiden blogia ja mikä shokki olikaan olla yksi niistä! En voi muuta ku kiittää ja kumartaa oikein syvästi! Oon lukenu kyseistä blogia ihan sen alkuajoista lähtien ja kuuluu ehdottomasti mun suosikkeihin :) 

Ja heippa vaan kaikille uusille lukijoille, mun esittely löytyy tosta yläkulmasta, Kuka on Timjai? :)


Mutta nyt siihen vanhan uuteen hiusväriin, punaisessa edelleen pysytään :) Väri on hitusen tummempi ku edellinen, mutta ainaki sillä on varaa haalistua! Päätettiin sitten tehdä mulle sormikiharoita, vaikka ei mulla ollu tarkotus lähteä illalla ku lenkille..


Ai laik :) Vino ottatukkaki teki paluun ja sitten alkaaki 'etuhiusten kasvatus' -operaatio!

Käy myös lukemassa

5 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat