Spirit Storetisti natsaa.

6.4.11

Murr. Mulla alko tuo sää ärsyttään tänään ihan tosissaan. Aamulla en jaksanu nousta edes ylös vaanko potkimalla persuuksille ja vihasena mentiin tämä päivä. Vettä.. Ja nyt siellä sataa jopa lunta. Se tarkoittaa sitä, että huomenna on liukasta ja kuhmuraista joka paikassa. Kiitos luontoäidille ihanasta säästä.. <3

Mutta on tätä päivää piristänyt Spirit Storen tilaus! 


Lintusormus (9e) nous mun lemppariksi saman tien ja tää on eka kaksiosainen sormus. Tosi kiva, vaikken edelleen osaa sormuksia käyttää :D Desinger -leggingsit (29e) oli just niin kivat ku toivoin. Kangas oli ihanan paksua ja teksti kiilsi hyvin :) Vyötäröä pitää lyhentää pikkusen korkean mallin vuoksi, mutta se on ihan pikanen juttu.

Sitten se ihana mekko ei ollutkaan niin ihana..


Mun kroppa on niin väärän mallinen kivalle rusettimekolle (29e), että ihan itkettää. Etuosa oli korkea, joka teki mun pienistä tisseistä entistä pienemmät ja resori oli liian leveä! Tälläisellä palloselällä ei kauheasti halua korostaa just sitä kropan 'kaposinta' kohtaa, koska sillon varmasti korostuu se kamalin osa: jenkkakahva_pylly -kokonaisuus. Ei hyvä! Ja istuvuus kyseisellä alueella oli muutenkin huono. Olkaa onnellisia laihat tytöt, teillä ei tälläsiä ongelmia ole. Nyt vaan mietin, että pitäiskö laittaa Huuto.nettiin myyntiin vai sitten ihan palauttaa. Tuo spiritin palautus oli vaan kauhean vaikea, ku ei laskussa edes loppusummaa lukenu..

Jotenki kummasti tän kuvan jälkeen lähdin rehkimään salille pariksi tunniksi.. Kait se nyt on sitten kesäkuntoon 2021..?

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Tosi kiva toi mekko!! Mun siskolla on samanlainen. Pakko lainaa sitä joku päivä. :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Salha: Harmittaa vaan ku ei sopinu mulle, tosiaanki kiva mekko muuten! :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK