Blogin synttärit 2v!

00:36

Tällä nimellä oon ollu vasta ihan vähän aikaa, mutta virallisesti oon bloggaillu reilut 2v!  Muistaako joku alkuaikoja?



Mua kiinnostaa, onko joku seurannu blogia jo alkuajoista lähtien? Muistatteko vanhoja bannereita? :)

Onko jäänyt jokin tietty asia mieleen blogista? Mun mielestä paras blogikausi on ollu 2009 - 2010 vuodenvaihde ja siitä eteenpäin, kunnes tuli ressi valmistumisesta! Ennen sitä jaksoin ottaa sikana kuvia ja juttua oli tosi paljon :)
En vois olla yhtään tän tyytyväisempi tähän hommaan, tykkään tosi paljon. Nyt taas ku on loppukiri -fiilis menossa ja lomaa suunnitellaan niin tietty vähän jää blogi kakkoseksi. Kaikilla nyt joskus on parempia ja huonompia kausia, mutta aina niistä selviää ja jutut paranee ajallaan ku kiire hellittää :)

Hauskaa perjantaita kaikille ja kiitos lukijoille! :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. en osaa sanoa kuinka kauan oon blogias lukenu, mutta ainakin muistan monet bannereista! :-D

    VastaaPoista
  2. Joo muistinki, että oot aika alusta saakka ollu lukijana :)

    VastaaPoista
  3. mistä sun vanhaa blogii voi lukee?:)

    VastaaPoista
  4. Ano: Ei oikeastaan enään mistään :/ ku se on vain mulle näkösällä, enkä halua kenekään sitä näkevän :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat