Ei_niin_unelmat

01:57

Tossa jokunen aika sitten esittelin Nelly.comista ihanat kengät, joihin rakastuin. Kävin niiden kanssa sitten ulkona ja huomasin, että toisessa on sisäpohja koholla ja rikki. Sinne meni sormi kengän ja pohjan väliin ja koron sisälle myös. Sain Nellyltä luvan palautukseen ja 6e korvaukseen. (Älkää kysykö, miks sain korvausta) Halusin saada vaan ehjät kengät tilalle ja tilasinki samantien uudet.


No ne tuli tänään ja olivat vähän paremmassa kunnossa. Mutta toisen kengän vetoketju oli vähän rikki ja edelleen jotenki haperossa kunnossa. Ihme kumpuja korossa ja muutenki 50e kengiksi haperon oloset. En tiiä, oonko liian tarkka vai mitä, mutta voi että v*tuttaa. No ei voi mitään, palautushan näitäki syntyy. Nyt jos koskaan on pakko alkaa säästään niihin Eve-marimekkoihin. :)

Vaikka ehkä ilkeältä kuulostan, Nelly.com on edelleen yks suosikki paikka ja aion tilata sieltä jatkossakin tavaraa. Nyt vaan kävi näin huono tuuri :s Onko muilla vastaavanlaista kokemusta nettitilaamisesta?

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Mun äiti tilas jostain kans kengät (en yhtään muista mistä) ja ekat saapu; kaks vasemman jalan kenkää. Ja tais olla väärää kokoa..? No lupasivat et lähettävät yhden kengän eikä tarvi palauttaa noita molempia. Siis lähes täydellistä palvelua, lupasivat korjata mokansa.

    Seuraavassa paketissa TAAS vasemman jalan kenkiä.. ei muuta ku uusiks valittamaan.

    Kolmas paketti saapu ja TADAA arvaa mitä siellä oli? Vasemman jalan kenkä. Luovutettiin muistaakseni siihen :--D

    Itse liike mistä tilattiin oli kyl ystävällinen jne mut eivät vaan tuntuneet ymmärtävän et meillä EI ole kahta vasenta jalkaa vaan yksi oikea ja yksi vasen.

    VastaaPoista
  2. Ompa huonoa tuuria... :/

    Eikai niitä Marimekon kenkiä enää myydä missään? Vai oonko väärässä...

    VastaaPoista
  3. Rosa: Eikä, aika paha! Netti tilaamisessa on huonot puolensa :S

    Ano: En usko, mutta kyllä joku aina omistaan haluaa luopua ;)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat