Hengissä ollaan!

23:46

Inhoan kaikista eniten blogeissa voivottelua siitä ku: "oon mä vielä hengissä, vaikkei musta ole kuulunu kahteen tuntiin.." Ketä innostaa? Varsinki, jos tajuaa, että kirjoittajalla on elämä? :D

Mun elämä on rajoittunut pääsykokeisiin! Ei ollu niin pelottavat ku kuvittelin ja muutamaa kömähdystä lukuun ottamatta meni ihan hyvin :) Oli kiva jutella tuntemattomien ihmisten kanssa. (ja myös tuttujen!) Nyt vaan jännittään AMK:n hakua ja ennakkotehtävän palautus ens viikolla. Viikonloppu taitaa mennä sen kanssa ahkeroiden!

Väsynyt oon edelleen ku viieltä oli herätys keskiviikkona, mutta jaksaa sitä aina shoppailla ihan pikkusen rankan päivän päätteeksi! Reissusta tarttu mukaan tälläistä:


Iittalasta lasinen Vitriini astia ja tuo on niin ihana! Oisin halunnu sen isomman tammisella osalla, mutta sillä oli hintaa 60e.. Uudelle jäsenelle tää pieni makso n.20e ja haluan näitä lisää tulevaisuudessa.

Muistan sillon joskus mun hippi aikoina, ku käytin paljon nuita Fantasyn kevyt värejä! Hah, mitä muistoja nuo herättikään mieleen ja ostoskoriin pääty Cool red ja Fire red -sävyt. Eron kyllä huomas ku kokeilin nuita kaikkia kolmea yhdessä, lopputulos on hieman pinkimpi ku ennen. Tykkään!

Color Mask pepper sano sopimuksensa irti ja uusi oli hyvä ostaa tilalle. Tää tuote on noussut ehdottomaksi suosikiksi! Ihmeen hyvin tää mun punanen on alkanu pysymään pidempään hyvän sävysenä! Pariki viikkoa menee hyvin, etten tehosta ollenkaan. Kait näillä mun kuudella eri sävyllä on vaikutusta asiaan :DD Ainoa vaan, että juurikasvu alkaa näkymään ikävästi, mutta eipä se haittaa näin kesää kohden mentäessä :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Parasta on myös ne "sain raivostuttavia kommentteja ja pidän nyt vähän taukoa postailusta, nähdään illalla . :D

    VastaaPoista
  2. :DDD HAHAH just nuo on niin turhia :D

    VastaaPoista
  3. mihin kouluihin oot hakenu?:)

    VastaaPoista
  4. Ano: Viittomakieltä opiskelemaan sekä ammattikouluun, että ammattikorkeaan :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat