Kuvaoksennus

8.5.11

Äitienpäivän kunniaksi esittelen teille meän äidin karmeimmat ajat mun kanssa. Nyt ilmestyy tän blogi historian kamalin kuvaoksennus ikinä ja ainoaksi saa jäädä. Ja vielä sellasesta aiheesta ku mun nuoruuden/teiniajan kuvia ja ihanaa tyyliä niin hiuksissa kuin vaatteissakin. Mulla niin hävettää ja naurattaa nää kuvat, että ehkä nyt joku tunnistaa mut yläasteelta ku näitä kattelee.. Olin aika.. Gröhöm.. Räikeä persoona silloin? Voi nuita aikoja.. Aloittakaamme hiuksista!


Ihan alkuun tälläinen kuva, missä näette sen muutoksen alun. 1v -kuva näkyy seinällä ja mun luonnollinen hiusväri 5 luokalla. Ja mikä kihara! Mun luonnonkihara vaan sähköityi hiusten kasvun myötä enemmän ja enemmän! 7:lla värjättiin tollanen hiekka-kusenkeltanen ja lopulta sain tahtoni läpi ja värjäsin tummaksi. Tuosta se ajatus sitten lähti :DD Ikävä rippikoulun hiuksia..


Mun hiukset vaihto väriä joka viikko ja voi että ne oli haperoiset :D Shokkivärejä eri sateenkaaren sävyissä oli miten sattuu.. En löytäny mun oranssi-keltasesta tucasta kuvaa ja lilaki on hukkunu aikanaan. Ei kyllä kaduta, että kuvasin itteä paljon nuorena, saan ainaki nauraa vanhana :D

Ja kyllä, olin koulussa ja arkena tän näköinen! Välillä käytiin kaljuna ja mitä kaameimmat meikit naamassa. Kulmakarvatkin sheivasin pois nuihin aikoihin.. Ymmärrätte varmaan, miks en meikkaa nykysin jokapäivä..


Loppuvaiheessa ysiä innostuin rastoista ja kuidut oli mulla aika kauanki päässä ihan amitsun alkuun saakka. Olin katkera ajatukselle, etten koskaan keksiny rastottaa omaa tukkaa rippikoulun jälkeen! Mun tyyli alko "normalisoitumaan" ja synkkenemään tummemmaksi. Sain varmaan väreistä yliannostuksen ja hyvä niin. Aloin myös kasvattamaan hiuksia taas pitkiksi ja väriki alko vaalenemaan.


Nuihin aikoihin alettiin hellustaan Rikun kanssa ja sen äiti sitten otti mut hellään huomaan tukkalääkäriin, eikä sen jälkeen ole mulla ollu rumia hiuksia :) Eikä kaupan värejä!

Palatakseni ajassa takaisin alkuun, naurakaamme mahtaville vaatteille, jotka koostui kirppiksestä ja oma tekoista rääsyistä! Ompelin mummon vanhoista verhoista vaatteita ja mitä rikkinäisempää ja värikkäämpää = sen parempi! Eipä enään kukaan morkkaa mun nykyisiä vaatteita näiden jälkeen, ei voi tapahtua pahempaa mokaa ku näissä :D


Taidanki lähteä tästä nurkkaan itkemään häpeästä :')) Onneksi teineys on vain kerran elämässä! Hyvää äitienpäivää, jostain kumman syystä äiti ei ollu ylpeä lapsestaan :'))

You Might Also Like

5 Kommenttia

  1. Kaikista eniten arvostan tota keskisormen näyttöä tossa yhdessä kuvassa. :D Kovis! huh, oi voi, aloin ihan miettiä noita omia emoaikojanikin.. niistä harmikseni ei vaan ole paljon kuvia..

    VastaaPoista
  2. Joo kunnon K5 meininki :D Hyvä vaan ku oon kuvannu silloinki paljon niin saa nautaa, niinku sanoinki :)

    VastaaPoista
  3. Hih! Aikamoisia lookkeja :)

    Kivaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  4. kysyit mff-lauralta demissä mainostamisesta... mutta totuushan on että vaikka kuinka siellä mainostaisit nii et kyllä lukijoita tulis saamaan tällä blogilla.

    VastaaPoista
  5. Ansku: Voi nuita aikoja.. Kiitos :)

    Ano: Voi sinua pientä, minusta se on maailman säälittävintä touhua ja ihan omana ittenäni olen ihanat lukijani saanut, enkä millään demin säälipalstalla vinkumalla :))

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK