Tammikuun lupaukset..

9.5.11

Kuka muistaa ku tein tammikuussa tälläisen postauksen ja lupauksen?

Lupauksia vuodelle 2011!

Uuden vuoden lupauksena lupasin, että..


Tunnen itteni tällä hetkellä niin rumaksi ja lihavaksi, että NYT on pakko alkaa tekemään asialle jotain! Oon saanut hyvin urheilu putken päälle, niin miks en jatkais sitä? Nyt kunhan sais ruokavalion kuntoon niin järjen mukaan kesällä saattaisin olla jo sen -10kiloa laihempi! Mutta aika ja järki näyttää, pystynkö siihen.


En halua olla tikku laiha ja näkeehan sen, ettei musta sellasta ees saa. Jos multa kysyttäis niin haluaisin olla oikein lihaksikas nainen.. :D

Tuota kroppaa kyllä kehtaa näyttää rannalla bikineissä..
Ja oon huomannu lihovani, _pirullisen_aineen_, alkoholin takia! Oon juonut sitä vain vuoden, mutta sen vuoden aikana on tullutkin kaikki liikakilot esiin! Nyt rajoitan sitä ihan totaallisesti, koska olen ennenkin pärjännyt ilman sitä! Ja aina ku on juonu alkoholia, on tullu mässättyä sipsejä tai vähintään baarin jälkeen käyty syömässä! Samalla nekin sitten rajoittuu ja hyvä niin!


Oon päättäny vielä jokupäivä tykätä ittestäni. Niin ja yhtenä lupauksena on annan koiralle hyvä koti ja olen innokas lenkkeily kaveri.

Näin kirjoitin tammikuussa. Olenko pysynyt tässä lupauksessa? No en tosiaankaan. Urheiluputki katkes välillä sairastelun takia ja loputon karkin ja makean himo on vienyt mennessään. Jos jotain hyvää niin räkälä hampparilla pitkän illan jälkeen olen käynyt vain muutaman kerran ja alkoholin olen vähentänyt aika minimiin ja tupakoinnin lopettanut. Jos kerta oon pystyny lopettaan polttamisen, niin miksen pystyis muuttamaan elämää paremmaksi? Niinpä.

Tänään käytin Danaa tunnin mittasella lenkillä ja voi että ku tuntu hyvälle! Koira oli ihan sippi ja nukahti heti ku päästiin kotia. Mullaki alkaa nyt pyöräilykausi töihin joka päivä ja jossain sopivassa välissä 11viikon ohjelma 10km lenkkiin. Odotan tätä niin innolla!

Joten nyt alkaa uusiksi yrittäminen ja lupaan, ettei se yrittämiseksi jää! 4 viikkoa on valmistujaisjuhliin ja aion mahtua mun viime vuoden valmistujaismekkoon siihen mennessä! Lupaan sen itselleni! (ja oishan se kiva uskaltaa näyttäytyä uusissa bikineissä kesällä..)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Hyvä laura! Mullaki pyöräilykausi alkanu :)

    VastaaPoista
  2. Jee, hyvä Tiina sullekki! Ollaan reippaita :)

    VastaaPoista
  3. ollaan! ;) ja pitääpä muuten toteuttaa tuo haaste heti ku kerkeää!

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK