Vesikuulia

31.5.11

Mun ei pitäny julkaista tätä nyt, mutta antaa mennä! En kuitenkaan ehdi koneelle huomenna :)

Huomasin tossa, että mulla on muutto edessä alle kahden kuukauden kulttua.. Ja oon toisen kuukauden reissussa, eli muutto on ihan oikeasti kohta! Innostuksissani aloin jo kasaamaan turhat tavaraa pois nurkista.. Niinpä kaikki ihanat sisustus -jutut on mielessä ja mulla on jo päässä selkeä mielikuva mun kämpästä. Vaaleaa ja yksinkertaista höystettynä yksityiskohdilla.

Sisko oli pongannu Pentikistä tälläisiä ihania kuulia, jotka ovat eka pienempiä ku herneet ja turpoaa isoiksi palloiksi veteen jouduttua. Ihan mahtava idea ja haluan kyllä omaan kotiin sitten jotain tälläistä. Mun kämppä on täynnä vesipalloja :D Ne tuntuu muuten ihan joltain silikoonilta!


Oon miettiny värimaailman ihan valkeaksi, jossa on yksityiskohdat hopealla. Jos tulee erikseen makkari niin sinne oon jo hankkinu kultaset verhot :D Musta-valkea ja ruskea on myös käynyt mielessä, mutta jotenki musta tuntuu, että ois ihan hyvä hankkia ensin se kämppä.. 

Sitä odotellessa todistan, että osaan pessä ikkunoita! Tähän on hyvä lopettaa :)

Kuva by Riku

ALLA muutama blogi linkitystä lisää, jos ette huomannu! :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK