Muutama kuva Shanghaista.

19.6.11

Oho, sain jopa lisattya muutaman kuvan tanne! Karun nakosia kasittelemattomina ja mua havettaa julkaista nama. Mutta hei, nyt ajatellaan fiilista, eika kuvien laatua, ok? :)

Edit//No nyt ko yritan lisata kuvia niin yhden kuvan lataamiseen menee 10min. Enemman sitten suomesta :)

Vain 13 kerrosta shoppailtavaa..

Nappasin tossa illalla kuvia mun ostoksista. Ollaan oltu 2 viikkoa taalla ja mun saldo on tallanen? Oon vissiin ihan hullu, koska taalla on halvempaa ku suomessa! Shoppailen varmaan viimisina paivina rinkan tayteen tavaraa sillain, etten paase varmaan ees takas tullista :D

Laukku 10e, kello 15e, pinsetit 2e, lasit 13e ja kengat 29e. Nuo on suunnilleen hintoja.

No eikohan taa riita, tuntuu, ettei olla otettu tarpeeksi reissusta kuvia. Niita on talla hetkella joku 1000, mutta silti liian vahan. Videoita ollaan otettu aika paljon myos. Onneksi muistot sailyy mielessa parhaiten :)

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Mie en koskaan jaksa käsitellä kuvia.. (osaa) :D ja siltä ne yleensä näyttääki.
    Mutta rakastuin juuri kenkiisi..

    VastaaPoista
  2. Tiina: Kiitos, vahan erillaisemmat, mista yleensa tykkaan :) Ja mun on pakko kasitella kuvat, muuten ne ei ole mun mielesta hyvia :( Ja ihan hyva pienentaa niin lataa nopeammin :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK