Suihkun jälkeen kuivaksi.

20.7.11


Kävin tänään shoppaileen kaikkea pientä asuntoon: pyyhket x 10! Hemtexissä oli hyvät alennukset ja mukaan tarttui myös suihkuverho ja pöytä tapletit. Värinä vaalea ja tumma harmaa, suihkuverhon mukaisesti myös siniset pyyhkeet piti ostaa. Huomasitte varmaan, että yks pyyhe oli rikki ja voi että ärsyttää. Onneksi tommonen on helppo korjata.

Icasta mulle tarttu mukaan myös isot harmaat pyyhkeet ja keittiöön desimitat. Enpä tietenkään muistanu muokata kuvia niistä.. Mutta eipä niissä mitään kuvattavaakaan ollu :D Tämä kaikki kustansi 80e.


Mulla oli mahti video missä väsyneenä pimeässä huoneessa selitän mun astioista.. Siinä olis selvinny mun suuret ongemat.. Kannattee alkaa keräämään astioita rippikoulusta saakka ja saada tädiltä Teeman vihreä sarja kokonaisena. Huonoa on se, että inhoan vihreää. En ole koskaan osannu käyttää sitä ja nyt mulla ei ole muuta vaihtoehtoa ku tykätä siitä. Onneksi se on tumma, eikä mikään kirkkaan vihreä! Tai parempi ku mun "hyvis ja pahis" aarikon keräilyt..(semmonen piru ja enkeli kupit..) :D Kuiteski tuota kirkasta sarjaa löytyy ja rakastan tuota marimekon retro kuppia, haluan niitä lisää!

Mun toiveena on joskus saada täydellinen lamppu omaksi. Mulla on jo sille oma paikka ja tuo on vaan niin ihana! Pentikistä nuita löytyy ja hinta lähemmäs 60e.. Ehkä joskus vielä! Mutta nyt lähen unimatin kanssa pakkaileen. :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK