Vanhaan tapaan.

6.7.11

Mun ei pitäny kirjoittaa tänään mitään, koska en keksiny mitään järkevää sanottavaa. Sitten hoksasin, että eihän mun tarvi keksiä mitään! Joskus on hyvä heittää aivot narikkaan ja kirjoittaa mitä sattuu!


Nyt kun äiti läksi takas töihin, oon hoitanu siskon osuuksia kotona. Koiraa oon tietty paijannu pilalle, mutta pikkuveli joutuu kärsimään mun kokkauksista. 

Tänään oli pakko saada jauhelihasta jotain, mutta ei ollu makaroonia kaapissa ja en tykkää mistään pullista. Siispä nuudelit veteen, jauheliha käristyyn munan kera, mausteet ja kaikki yhteen. Tadaa. Lauran nuudelijauhelihamunakas on valmis! Oli muuten hyvää.. :D


Olihan se pakko käydä alennuksissa katsomassa, ku kaikki hyvät tuotteet oli jo loppunu ja nirso Lauraa ei miellyttäny mikään. Laukun omistan myös mustana, saa nähä tuleeko ruskealle käyttöä. Hamettakin olen himoinnut jo oikean hintaisena ja puolet halvempana uskalsin tuhlata rahaa siihen. Ois tietty ollu hyvä kokeilla sitä, koska kokoa pienempi ois ollu parempi. Onneksi tuo on helppo pienentää ite :)

Hiuksiin olis kiva saada väriä taas piakkoin, mutta mitä? Haluanko olla vielä punatukkainen vai haluanko taas jotain eriä? Ainaki sen tiiän, ettei tämä oranssi ole yhtään mun juttu.. Ajattelin olla nyt murehtimatta väristä, koska seuraavat viikot menee remontissa ja muutossa.


Oli ihana vihdoinki lukea suomalaisia lehtiä ja syödä suklaata! :)  Huomenna remontoimaan!
p.s kiva sönkkösoomi tässä tekstissä näin yöllä..

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Hihi toihan näyttää mun kokkauksilta. :-D Tuli muuten toi kortti tänään, ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Oli pakko laittaa kortti! Ollaan muuten samalla paikkakunnalla nyt ;) Soitellaan!

    VastaaPoista
  3. No mie katoinki fb:stä ku puhuit mummolan maalaamisesta! Soitellaan juu, illalla tehään jotain! Sitä ennen meen sängyn pohjalle itkeen :D

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK