Kiina: Ostokset

21:44

Nyt unohtuneet Kiinan ostokset esittelyyn. Sanon, ettei tämä päätä huimaa, koska siellä tulin pihiksi ja sokeaksi! Joitain olen esitellyt jo edellisessä osioissa, joten niitä en kuvannut uusiksi :)

Ylärivi: Ghloen mekot yhteensä 16e Alarivi: VeroModan paidassa oli samallainen hintalappu ku täällä, euroissa 17e ja maksettiin tästä 5e! Verkkopaita 7e

Kengät: Mango ale 27e, Oikea hinta 69e


Koko reissun paras ostos, nimittäin Tory Burchin lompakko! Pulitin tästä kalliit 12e, mutta tuo laatu on niin hyvää, ettei uskoisi ihan heti kopioksi! Pehmeä päällinen on miellyttävä kädessä ja onhan se aika nätti ja tilava! :) En voisi olla tyytyväisempi!

Kynsisakset ja pinsetit yhteensä 2e. Kiinassa tekoripset on naurettavan halpoja! Ostin nämä oikeasta kauneusliikkeestä ja turha alkaa ees tinkimään hinnasta: 2e nämäkin siis! Harmi, ku en ostanu useampaa kappaletta.


Minä hyvänä koululaisena lähdin tänään kouluun puoli ysin aikaan huomatakseen, että koulu alkaa kello 12. Oon aika reipas :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Tuo verkkopaita ja tuo lompakko, oijoijoijoi! Kelepais kyllä paremmin ku hyvin! Mieki haluan reissuun jos sieltä tollasia löytöjä tekee ;<

    Ja yhyy, minun pitää herätä joka aamu kuudelta ku koulu alkaa kasilta. Puolen tunnin kävelymatka <3

    VastaaPoista
  2. Reissaaminen kannattee aina! Ja mulla kestää 2min kävellä kouluun ;)

    VastaaPoista
  3. hirmu kivoja ostoksia oot kyllä tehny! :>

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat