Pesuhuone + sauna

20.8.11

Sainkin näin yllättäen mun vessan kuntoon, kiitos siitä kuuluu Ellille, joka lähti käyttään mua cittarissa :) Mun suht iso vessa koostuu kolmesta osasta: Pyykinpesu, suihku ja sauna.


Syy, miksi piti päästä cittariin oli se, että ostin tuone nurkkaan tuon valkoisen korisysteemin helpottaakseni arkea. Nurkassa olevassa kaapissa on pyykkikorit ja muut pesuhuoneen muut tavarat. Hyllyllä hiustuotteet, koreissa meikit + muut! Korien ansiosta mun ei tarvi kaivaa kaapista tavaroita kun kaikki on käden ulottuvilla. Kylläkin korit vaihtaa ehkä paikkaa tuohon pyyhkeiden kanssa samalle seinälle. No, tavarat etsii vielä omaa paikkaansa ja kaulakoruja en ole edes saanut vielä mihinkään!

Vessan hyvät puolet on, että vaikka kuivaan pyykkiä, siellä mahtuu olemaan. Jos joku on suihkussa, vessa pystyy käyttämään, ettei kastu. Ja parasta, kaikkia nuita voi tehdä yhtäaikaa!


Mulla ärsyttää suunnattomasti nuo kaikki johdot, koska ne on rumasti näkösällä. Mutta pitää ajatella positiivisesti, mulla sentään on pyykkikone!

Sauna on pieni, 2-3 henkilöä sinne mahtuu. Sitä ei kuulemma ole koskaan käytetty ja pojat testasivat sen viimeviikolla. Saa nähdä, kuinka usein käytän tuota..


Semmonen vessa mulla. Kelpais kyllä pienempiki, mutta ei valittamista :)

You Might Also Like

8 Kommenttia

  1. Ihanan näköstä! Toi turkoosi on kiva valinta. :-) Ja joku ainaki tykkää saunoa kylmässä saunassa. :-D

    VastaaPoista
  2. Jetta: Kiitos. Turkoosi tuli melko vahingossa vessan väriksi, mutta on kyllä kiva. Kylmässä saunassa tosiaanki! :DD

    VastaaPoista
  3. Ihana Dana :D <3


    Oon katkera ku sulla on sauna. Minun vessa on ehkä sinun saunan kokonen :'DDDDDDD

    VastaaPoista
  4. ihana! Vau, kelpais! Ihanan iso ja kaunis wc! Vau :D

    VastaaPoista
  5. millie: sillä iski joku linssilude päivä just eilen.. :DD Ota multa sauna, en tarvi sitä :D

    Rosa: kiitos vau :)

    VastaaPoista
  6. No niin sehän oli oikein hyvä! :)

    VastaaPoista
  7. Mirette: Nausa <3

    elli: Just eikä melkein :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK