Puhu käsilläsi.

22:41

Mulla on iskeny kunnon laiskuus tän blogin suhteen. Tai sanotaanko, että en jaksa istua koneella ku on muutaki tekemistä. Onko se nyt hyvä vai huono juttu? :D


Oon niin innoissaan tuosta koulusta, että tänään olen vaan illan istunu papereiden keskellä ja opetellu viittomaan aakkoset, numerot ja perus lauseet.. Peilille se oli yllättävän vaikeaa. Kävin myös ostamassa kauhean kasan koulutarvikkeita, Pentikistä lampunvarjostimen ja H&M:ltä vihdoinki "tennarit". Mulla on kaikki kengät 1) rikki ku tulee rakkoja tai 2) korkokenkiä, joilla ei joka päivä jaksa kävellä. Nyt alan säästään kunnon kenkiin, nuo kun hajoaa varmaan tässä ankarassa käytössä heti.


Dana on kyllä eri mieltä tästä mun koulusta, vinkuu ja vikisee oikein urakalla, jos lähen pois kotoa. Sitten ku tuun päivällä kotia niin se vaan nukkuu. Raukka pikkusen vielä jännittyny yksinolosta, ja se on vähän kipeäki selvästi. Paranis vaan pian ja onneksi kohta on jo viikonloppu :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat