Vinksin vonksin

19:06

Muutama pieni kuva asunnosta, täällä on vielä kaikki sekasin, koska muutama hylly puuttuu, järjestys on sekaisin ja tv:n paikka on vielä epäselvänä. Mun verhot on just kivat ja sain koottua ikean tietokonepöydänki viimein. Nettiki toimii, testissa Saunalahdelta tikku pari viikkoa ja hyvältä vaikuttaa :)


Koira teki mun olosta mahdollisimman epämukavan ekana yönä. Se halus lähteä lenkille aamulla 5.55 ja pakkohan se oli nousta. Lenkin jälkeen se valovotti mua oksentamalla matolle puolen tunnin välein kahteentoista saakka. Soli sitten pakko alkaa maton pesuun ja sillä aikaa ku matto oli pois, se halus repiä mun sängyn auki ja se oliki aikamoinen leluvaltakunta sen jälkeen. (neitihän ei suostu leikkimään paljaalla lattialla) Nyt väliaikaisesti räsymatto ja koira viltti viihdyttämässä. 

Tuon oksentelupäivän takia mun siivoukset meni ihan sivusuun ja nyt tuskailen nuiden viiden vaatelaatikon kanssa.. Onneksi saatiin mamman ja siskon kanssa keittiö ja pesuhuone kuntoon niin ei nuila muilla laatikoilla ole niin kiirettä :) Ja pitihän sitä keretä hellustaakki jossain välissä!

Kolmas yö tulee olemaanki sitten ensimmäinen yö ihan yksin täällä, ku solttupoika lähtee takas armeijan harmauteen.

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. Minnekä päin muutit? Opiskelemaan viittokieltäkö lähdit nyt? :)

    VastaaPoista
  2. Rolvaniemelle muutin ja viittomakieltä ammattikouluun juu :)

    VastaaPoista
  3. herrane aika, kuin paljon sulla oikein on neliöitä tuossa? Näyttää niin isolta :D

    VastaaPoista
  4. Ei tässä ole ku 36 neliötä! Tossa näkyy vasta olkkari, mulla on sauna ja suihkutila vie ison osan kämpästä! :D

    VastaaPoista
  5. No herranjumala! Mulla on 29 neliötä :'DDDDDD Tuohan on siihen verrattuna valtava.

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat