Ensimmäinen

21:09


Mun piti aloittaa tänään tälläinen "mekkoviikko" ja tänään pikaisen heräämisen jälkeen päälle päätyi tämä yksilö! Jos olisin saanut kauemmin päättää, olisin laittanut erit leggingsit ja ehkä jonkin korun. Mutta aamulla oli vähän kiirus kouluun niin en sitten kerennyt mitään miettiä.

Olin innoissaan kuvaamassa ruokaohjetta tänne, mutta kappas kummaa ku en saanutkaan siitä sellaista että kehtaisin jakaa ohjeen kaikkien kanssa. :) Ja anopin rakkaus taisi puuttua siitä kokonaan, koska ei maistunu yhtä hyvälle kuin se!


Kyseessä siis pasta-kinkku-kesäkurpitsa ruoka, joka oikeasti tehdään paprikaan. Olen aikaisemminki kuvien merkeissä kyseistä ruokaa "näyttänyt" täällä ja ehdottomasti mun lempparia heti hernekeiton jälkeen :)

Koska olen aloittanut "paremman elämän", kävin 4:n kilometrin juoksulenkillä ja nautin nyt täysin raittiista ilmasta.. :) Herkkuhimoa hillitsee ystäväni kurkku.

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Parempi elämä menee kuule viikonloppuna ihan rappiolle ku tänne tuutte. ;)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat