Kukkia

23:36


Nyt sain vihdoinki johonki järjestykseen tuon makkarin hyllyn. Palmua on odotettu! Miinusksena vaan, ettei tuonne juuri aurinko paista ja varmaan tuo kuolla kupsahtaa mun käsittelyssä - niinku kaikki paitsi muovikukat ruukaa tehdä. Esimerkkinä voin mainita mun valmistujais orkidean, joka kuoli viikko sen jälkeen ku pääsi meille.. Hups.


Sain Aalto-maljakon ja tietty siihen piti kukkia ostaa, toi on niin ihana! Toinen asia on, että H&M:ltä tilatut pienet korit saivat myös käyttöä, niissä nimittäin komeilee mun kynsilakat! :) Eteisen hyllyyn laitoin korut esille ja ehkä niitä vois alkaa nyt enemmän käyttämään? Tuo lehtiö etsii vielä paikkaansa :)
Ps. Mun ei pitäny ostaa mitään itelle, vaan tuparilahja kaverille.. Miten semmosen ostaminen on niin pirun vaikeaa? :S

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Eihän se voi olla niin vaikeaa, sie kuitenki tiiät minun tyylin ja mistä tykkään. ;)Ja perhana, mie just otin eilen kuvat että teen kukkapostauksen.... No, teen sen kuitenki!

    VastaaPoista
  2. Kuule, son vaikeaa :D Löysin jo yhden, mutta haluan ostaa jotain muuta sen kanssa niin on se vaikeaa :DD

    VastaaPoista
  3. :DD Hah, no älä ota paineita höpö!

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat