Mihin kaikki tavarat?

12.9.11

Aina ku lähen reissuun, mun pitää saada kaikki tämä mukaan:


Koira ja sen tavarat, vaatteet, kamerat, henk.kohtaset tavarat ja käsilaukku. Varmaan vielä muutama pussi, ku ei muuten mahdu kaikki mukaan! Sitten ku oot pakannu kaikki, mun pitää kävellä 10min matka puoleen tuntiin, koska kokoajan vaihdan laukkujen paikkaa, käskytän koiraa jne.. Ja kaiken kukkuraksi pitäis kantaa ehkäpä koiran koppaa vielä yhdessä kädessä.. Niin missä, ku muut on jo täynnä? ARGH! Ku tulen takas, mulla on aina vielä pikkusen enemmän tavaraa tullessa ku mennessä..

Mulla on ollu pitkään ongelmana se, että reissun yllättäessä mulla ei ole mitään, mihin pakkaisin kaikki mun tavarat. Yhteen laukkuun, ettei tarvis miettiä, mikä kassi nyt jäi ja monta näitä on mukana jne.. Perjantainaki mulla jäi kahvilaan yksi kansio, koska kuvittelin laittavani sen käsilaukkuun, mutta se jäiki yhteen pussiin, joka on siellä kahvilassa edelleen..

Köyhän opiskelijan oli pakko venyttää lompakkoa 60 euron verran, että saa ostettua jotain todella tärkeää!


Tullessa mulla ei ollu ku rinkka selässä ja käsilaukussa kaikki muut tärkeät tavarat! Ja kuin helppoa elämä on?!? Miksen ole aikaisemmin tätä tajunnu? Kiinassaki oli niin helppoa kulkea rinkalla, että nyt kotiutin pikkusen pienemmän yksilön itselleni viikonlopun menoihin. Matkalaukku olisi ollu toinen vaihtoehto, mutta kuka alkaa raahaamaan pakkasella laukkua, joka ei lumen takia kulje mihinkään? Tää kulkee selässä ja mulla on kädet vapaana koiran hihnalle ja kopalle. Jes!

Vaikka ehkä joidenki mielestä on tosi mautonta kulkea rinkka selässä niin mitä väliä.  Eipä tarvi kantaa sataa kassia ku kaikki menee yhteen. Varmaan vielä ku oppii ottaan vain sen tärkeimmän tavaran mukaan niin huomattavasti helpottuu pakkaaminen ja taakka kevenee :)


Kerta naisillä ei koskaan voi olla liikaa laukkuja, kotiutin muutaman yksilön. Seppälän hapsulaukku oli niin täydellinen yksilö, että ei sen miettimisessä kauaa menny. Oon jo pidempään harkinnu tuollaista, mutta aina jossain on ollu jotain vikaa. Ja mulla ei ollu hyvää yksilöä, että olisin itse tälläisen tehnyt. Tämän ainoa miinus on koko ja taskujen puuttuminen, mutta ehkä jätänki mielelläni pois tän koulukäytöstä.

KappAhlin laukkua mietin edelleen. Oon kaavaillu Marimekon laukkua koululaukuksi jo pidempään, mutta lähemmäs 80e hinta on aika suuri mulle. Mutta se kyllä kestäis sitten ikuisuuden! Tämä on kokonsa puolesta hyvä ja taskut edessä enemmän kuin tarpeellisia! Mutta mulla vaan mietityttää, kyllästynkö tähän? Kuvastaki näkyy, että kansio sen sisällä painaa sen tyhmän muotoseksi ja en saa toteutettua tuohon mun niitti-ideaa sen takia. Mietin nyt muutaman päivän ja teen sitten ratkaisun: Laukku, joka on halpa, muttei täydellinen vai säästänkö marimekon laukkuun?

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK