Foki

15.9.11

Päivän asua pitkästä aikaa. Joo ei ole kummonen, mutta edelleenki tykkään rennosta ja helposta pukeutumisesta kouluun. Jos osaatte kattoa tarkasti niin näette mun huulessa arven, jonka olen saanu pienenä akvaario onnettomuudessa!

Paita, kengät H&M, Toppi GT, Huivi DUBAI, Housut LINDEX ja laukku SEPPÄLÄ

Katoin äsken dokumentin Ruotsin rikkaimmista tyypeistä. Ei mua se ohjelma muuten kiinnostanu, mutta Foki bloggaaja oli niin sulonen, etten voinu vastustaa sen söpöyttä. Ei ihme, että tyttö elättää itsensä bloggaajana ruotsissa asuen Bangkokissa. Tytöllä on myös oma vaatemallisto ja kännykän kuori kokoelma myynnissä :) Oi itsekki haluan vielä joskus ulkomaille asumaan, mutta bloggaajaa musta ei koskaan tule. :D


P.S mulla on vihdoinki toimiva netti kämpillä! JES! :) En enään ikinä luota mokkulaan, laajakaista se pitää olla! Vielä ku sen sais langattomaksi ja ehkä joskus nopeammaksi! Älkää siis tulevaisuudssa uskoko mun "ei ole nettiä kämpillä" -kommentteja..

You Might Also Like

7 Kommenttia

  1. Kiva asu, minä pidän! Ja nuo kengät on pala taivasta myös.

    VastaaPoista
  2. Tiina: Kiitos ja otetaan niitä kuveja joku päivä :)

    VastaaPoista
  3. miten niin "ei ole kummonen"? :D musta toi on tosi kiva asu !! :) rento mutta tyylikäs !

    VastaaPoista
  4. yhdyssanat hei!!!!!!!!!! :)

    VastaaPoista
  5. ano 1: No nii.. :D Ite tykkään.
    ano 2: Illalla ei pahemmin jaksa tarkistaa tekstiä, mutta nopealla vilauksella en kyllä kiinnittäny niihin ees huomiota :/

    VastaaPoista
  6. "Oi itsekki haluan vielä joskus ulkomaille asumaan, mutta bloggaajaa musta ei koskaan tule. :D"


    wtf?

    VastaaPoista
  7. "Katoin äsken dokumentin Ruotsin rikkaimmista tyypeistä... mutta Foki bloggaaja oli niin sulonen...

    Huomioi seuraava: Ei ihme, että tyttö elättää itsensä bloggaajana ruotsissa asuen Bangkokissa."

    Kannattais lukea :))

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK