30 päivää minusta, osa 2.

21:37

Jatkoa mun "haasteelle" :) Eka osa löytyy TÄÄLTÄ.

Päivä 16 – Blogit, joita luen
Muistatte varmaan, että luen tositositosi montaa blogia. Parhaimmillaan luin lähemmäs 200 blogia. Oon tehnyt siihen muutoksen! Nykyisin mun bloggerin listalla komeilee vain 38 blogia ja muutama hassu kymmen bloglovinista. Jätin listalle vain sellaiset, joista oon tykännyt jo pidempään ja vähänkään "epäilyttävät" laitoin pois. Olen juuri nyt enemmän kiinnostunut valokuvausblogeista kuin muotiblogeista. Tietty myös tuttujen blogeja seuraan innolla :)

Cava on ollu mun lempparibloggaaja ihan alusta lähtien!
Päivä 17 – Tyylimokat vuosien varrella
Mun tyyli ei ole koskaan ollu oikein sellainen, missä viihtyisin. Nykyisin mielummin puen rentoa, ku tyylikästä. Masentavaa lukea muotiin liittyviä blogeja juuri tämän takia ja siksi olenkin vähentänyt niitä. Ja mun mokat on niin monesti käsitelty tässä blogissa, etten edes kehtaa alkaa sanomaan niistä mitään :D


Päivä 18 –Parhaimmat syntymäpäiväni
Parhaat synttärit on ollu varmaan joskus ihan penikkana. En koskaan isompana ole juhlinut synttäreitä, enkä viettäny kuuluisia känni 18v -pippaloitakaan ikinä. Hyvä niin, koska en ole kaivannut sellaisia :) Ehkä mun parhaimmat synttärit ovat vielä edessä, kyllä viiskymppisiä pitää juhlia joskus :D


Päivä 19 – Paljasta jokin asia itsestäsi
Tää on vaikea! No enpä keksi mitään sikajännää.. Oon järjetön sokerihiiri, jippii.. Mutta hei, tiesittekö, että oon älyttömän surkea englannissa. Osaan ehkä muutaman sanan ja siinä kaikki. Ja kuka opsikelee viittomakieltä, joka periaatteessa on KIELI? Se on mun mielestä vielä älyttömän helppoa verrattuna englantiin! Haaveilen myös salaa tän koulun jälkeen lähteväni Aupairiksi ulkomaille. Ihminen, joka pelkää uusia tilanteita, haluais lähteä yksin kohti tuntematonta! Joo en keksi nyt nopsaan mitään jännempää :D

Päivä 20 – Elämän pieniä iloja
Muutin uuteen asuntoon, aloitin opiskelut, koira jne. Pieni ilo saa hymyn kasvoille, vaikkei se olisi muuten niin ihmeellinen asia. Maitoa kahviin, valmiiksi tehdyt leivät odottamassa, onnellisesti loppuva tv-sarja. Mutta oikeasti aihe, joka saa mut iloiseksi on järjestyksessä olevat asiat. Juuri äsken aloin siivoamaan kovalevyltä turhat kuvat pois ja lopulta 250GB:n täydestä kovosta sain tyhjennettyä tilaa 150GB.. Eli Nyt mahtuu lisää kuvia ;)


Päivä 21 – Viiden vuoden kulttua
Viiden vuoden kulttua ei puhettakaan mistään perheestä. Oon sillon vasta 25 ja ennen sitä halua kokea kaikkea! Ensimmäinen tatuointi ois hyvä ottaa ennen tuota ikää, laihtua se 15kiloa, asua ulkomailla ja no, valmistua kunnon ammattiin ja tehdä töitä. Haluan elää täysillä nämä seuraavat viisi vuotta!

Päivä 22 – Inhoan
Nyt ei oikeasti tule muuta mieleen ku se, että Danalla on menossa valeraskaus juuri nyt! Oon miettiny monta päivää, miks se on kauhean hellyyden kipeä, tissit turvolla ja se vinkuu kokoajan ulos. Eilen yölläki heräsin siihen, että se nuoli SEINÄÄ?? Onneksi tämä selvis, olin oikeasti jo viemässä sitä taas vaihteeksi hoitoon ku en oo pärjänny sen kanssa. Loppupeleissä ite oon ollu se ressaaja ja koiralla on kaikki hyvin :) Mutta yhtä aisaa ihmettelen, miksen ottanu poikaa? Ei tarvis kahdesti vuodessa katella sitä, ku koira kantaa ulkoa kiviä sisälle ja imettää niitä..


Päivä 23 – Elokuva, josta tykään
Elokuvassa pitää olla actionia! Oikeastaan mikä tahansa elokuva kelpaa, kunhan se ei ole mitään lässyn lässyn nyyhkyä tai kauhua. 

Päivä 24 – Suosikkipaikkani
Mun koti ja oma sänky on ehdottomasti maailman paras paikka. Siellä saa parhaat unet, eikä kukaan voi häiritä mua,


Päivä 25 – Unelmakämppä
Nyt mulla on niin unelmakämppä kun tässä elämäntilanteessa voi olla. Kaikki tarpeellinen on kävelymatkan päässä ja junalla pääsee minne haluaa lyhyesti. Juuri sopivan kokoinen asua yksin ja no.. Uudessa talossa ei mikään ole huonosti. Kuitenki joskus haluan muuttaa isompaan asuntoon. Unelma olisi tulevaisuudessa ihana valkoinen huvila joen rannalla. Tai voisin puhua myös huvilasta ulkomailla. Jos nyt en kuitenkaan omakotitaloon ihan heti muuta niin sellainen kattohuoneisto ilman alakerran asukkaitaki kelpais! :D Ehkä tyydyn kuitenki ennen miljonäärin elämää johonkin realistisempaan..


Päivä 26 – Minua harmittaa
Mulla harmittaa moniki asia, mutta harmittakoot. Turha alkaa vanhoja murehtimaan liikoja. Ensimmäisenä kuitenkin tulee mieleen se, ku lopetin rakkaan harrastukseni, nyrkkeilyn. Sen jälkeen en ole saanut urheiluun sellaista puhtia kuin siihen. Jos olisin jatkanut vetäjänä vielä jonkin aikaa, oisin varmaan ite alkanut kilpaileen jne. Mutta onneksi tähän tulee muutos, ku ja jos löydän sopivan seuran! :)

Päivä 27 – Paras kesä ikinä
Paras kesä on helppo määrittää. Kiinan matka on ollu ehdottomasti mun paras kesä. Samaisena kesänä muutin myös omaan asuntoon ja aloitin itsenäisen elämän.

Mutta paras kesä ikinä on kyllä ollu 6-7luokan kesällä, ku pienellä tyttöporukalla oltiin koko kesä tekemättä mitään. Nukuttiin aitassa, kuunneltiin räppiä, oltiin sinkkuja ja käytiin rannalla uimassa! Karattiin muutamaan otteeseen seikkailemaan aamu kahdeksaan saakka ja oltiin sellaisia pissiksen alkuja :D M, R ja N, tän kesän muistan aina :)


Päivä 28 – Jos olisin valinnut toisin
Mulla on monta asiaa, jotka olisin voinut valita toisin. Kaverit, hellut, elämäntavat, sanomiset jne. Olen kuitenki päässyt asioiden kanssa sujut ja oikeastaan mun elämä on nyt niin hyvä kun se vaan voi olla. Toisin sanoen en ala jälkiviisaaksi ja en halua katua mitään mun tekoja tai sanoja. Mulla on hyvä olla Rikun kanssa ja muutenki asiat on hyvin :)


Päivä 29 – Kirjoitan blogia, koska..
Blogi on kuin päiväkirja. Sinne voin purkaa pinnallisia aiheita, joita en juuri muiden kanssa puhu. Sisustus, vaatteet, kengät, mun arki.. Kiina! Pinnallista elämää muiden kanssa ja välillä yksin. Mutta ei mitään syvällistä! No, eiköhän kaikki noin suunnilleen tiiä, mitä täältä löytyy :)

Päivä 30 – Lopuksi, haasta joku/jotku tekemään tämä ja perustele valintasi!
Eli näitä osia on kaksi, ja TÄÄLLÄ on ensimmäinen. Voitte tehdä yhdessä tai erikseen, myös kysymyksiä saa muuttaa omaan tyyliin sopivaksi :)

Mirettehaastan sinut! Maarittelit jo edelliseen osaan, että voisit tehdä tän ja nyt sen teet! :D
Tiinasulle kans. Sun blogille jotain elämää tän siivittämänä :)
Milka ja muut tutut, jos jaksatte :)

Osa on tehnyt jo sen pidemmän version. En nyt alkanut muita nimeään, tehköön ken haluaa  :)

Käy myös lukemassa

3 Kommenttia

  1. Apua, täytyy copypastee tää ja alkaa vääntämään pikkuhiljaa :D

    VastaaPoista
  2. Ainut että nyt tajusin just sen masentavimman seikan että mun kone on paskana ja kovalevyltä kaikki kuvat gone. :(

    VastaaPoista
  3. Teet sitten ku ehdit :)

    Lisäätkö kuvat bloggein kautta? Tuolla picasaverkkoalbumista on kätsyä ottaa vanhoja kuvia käyttöön. :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat