Älä sano ei ikinä enään

23:23

Oon sanonu tän lauseen aika monesti hiusteni kohdalla...


Vaikka kuin vannoin, etten enään ikinä värjää vaaleita.. No silti ne värjäsin..


Vaikka kuin vannoin, etten enään ikinä värjää punaisia hiuksia.. No minkäs värisenä sitä ollaan nyt kuljettu..


Kaikki nämä mulla on silti ollu.. Hetkinen, enkös aikoinaan luvannu, etten enään ikinä värjää mustia hiuksia.. Mutta entäs NYT?


Ok, ei se ole musta, mutta suklaan ruskealla mennään. Haaveilin siitä oranssista pitkään, mutta jostain kumman syystä se ei sittenkään ollu niin kiva ajatus.. Ja vaikka oon vannonu, etten leikkaa enään ikinä otsista niin kuinkas siinä kävikään. Yhden asian voin luvata aika 99% varmuudella:


En enään ikinä leikkaa pinkkiä irokeesiä! Ja ehkä voisin luvata tuon häikäilemättömän kamalan sekasikiö värjäysenki samalla!

Käy myös lukemassa

6 Kommenttia

  1. Hehee, mie vähän niinkö arvasin! Mutta sopii noi sulle minun mielestä paremmin ku punaset. :)

    VastaaPoista
  2. En kyllä ole yhtään ite vielä tottunu näihin hiuksiin :D

    VastaaPoista
  3. sie se aina jaksat kokeilla kaikkea uutta, taino siis tavallaa vanhaa ;D mutta taaspa on kivan värinen tukka sulla!
    minun hiukset on vuodesta toiseen samat ko en halua vaalentaa, enkä halua mustaa ko naama näyttää niin kalpealta, eikä mulle sovi vaaleampi.. hiusten malliaki haluaisin muuttaa, mutta en halua ottatukkaakaan, ko ainako leikkaan sen niin alkaa vituttaan :D vissiin hieman hukassa.. uudistuksia kaivataan :/

    VastaaPoista
  4. Veera: Mulla ei itseasiassa ole ollu ruskeaa tukkaa sitten yläasteen :D Se on ollu aina joko musta tai vaalean ruskea! :D

    Mie tulen hulluksi, jos en saa kokeilla mitään uutta! :D Mieli vaihtuu kokoajan ja nyt tiiän, millaset hiukset haluan seuraavaksi :D Pidennykset ois tarkoitus tähän tukkaan hankkia, että saa nähdä, millainen sekasikiö sitä seuraavaksi syntyy :D

    VastaaPoista
  5. Mie totuin heti, ainaki vain parin kuvan perusteella. :--D Hei mistä meinaat pidennykset hankkia? MULLEKKI!

    VastaaPoista
  6. Jenu: Mulla on vielä ne mun pidennykset tallessa, jotka mulla oli päässä sillon ku tavattii ekoja kertoja! :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat