Hamstraajan päiväkirja

22:17


Muistatte varmaan, ku tässä vähän aikaa sitten harmittelin, etten oo ostanu mitään muuta ku sisustus tavaroita kämppään.. Nyt asia on korjattu sitten monen kuukauden edestä, ihan hävettää esitellä kaikki.. Nyt kun äiti vielä toi mulle ison kasan talveksi tavaraa kotoa niin mun 36 neliöö on aika tiukassa. Naulakko tosiaan tarvis suursiivouksen!!


- Anttilasta löytyi pyöreät tapletit keittiöön. Koska pöytä on pyöreä, näyttää nuo paljon paremmalta.
- Ginatricot yllätti mut ihan täysin, koska ostin sieltä housut, paidan ja kalliin laukunki. Nyt himottais käydä hakemassa se sininen, mutten ole nähnyt niitä missään liikkeessä! Paita mun piti ostaa sinisenä, muttei missään ollu oikeaa kokoa jäljellä..
- Laukut tilasin Nellyn alennuksesta! Valkoinen on johonkin parempaan tapahtumaan ja läpinäkyvää olen katellut jo normaalihintaisena. Parasta tässä on se, että nämä maksoi yhteensä n.20e!
- Täydellinen untuvatakki löyty ihan vahingossa VILAsta. Kuvassa ei niinkään näy, mutta se istuu jopa mun pepulle täydellisesti.  En ole koskaan ollut näin innoissaan tulevasta talvesta! Ja plussana, etten näytä michelin ukolta! (Ja kuva on kyllä tosi huono näin katottuna.. En oo noin muhkea.. Kait? Huoh..)
- Punainen huivi ja hanskat H&M:ltä tarttuivat mukaan ihan vahingossa..


- Kävin lomalla myös Ikeassa. Sieltä tarttui mukaan mm. nämä snapsilasit. Vessaan tarttui mukaan uusi pumppupullo, vessaharja, sukkien kuivausteline ja muuta pientä tarpeellista.
- Pipo ja huivi myös H&M:ltä, lähdin ostamaan juuri tuota huivia sieltä. On blogeilla kumma merkitys, koska en olisi koskaan voinut kuvitella mitään sinappista mun päälle.. Niin ja toppatakki oli kyllä hyvä löytö! VILAsta hintaa 25e! Oikeasti hinta oli lähemmäs 60e, eli aika hyvin. 
- Onnistuin rikkomaan mun parhaat housut ja tilalle piti saada samanlaiset. Tänne aukastiin Cubus ja tarjouksessa oli vaikka ja mitä! Tyydyin kuitenki vain näihin housuihin, söpöön huulikiiltoon ja hanskoihin.

Plussana kaiken päälle vielä kasa tavaraa kouluun, mutta ei ketään ne kiinnosta :) Siispä lähdenkin tästä siivoaan koulukansion loppuun ja tekemään viimeiset tehtävät ennen huippeaa viikonloppua!

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. mitääääää?! onko tornioo avattu cubus?:oo

    VastaaPoista
  2. Heeei sun takki on samanlainen ku mun, paitsi valkonen :D Kait? http://destinationgrowth.blogspot.com/2011/10/michelinukko.html :D mie ainaki näytän michelinukolta!

    VastaaPoista
  3. mie en sillonku takki on kunnolla päällä! Jos tuo on se 100e untuvatakki niin sama takki on :)

    VastaaPoista
  4. Tuosta asukuvasta tuli mieleen että sulle, ja varsinki tuohon asuun sopis hirveän hyvin semmonen iso nuttura päälaelle! =)

    VastaaPoista
  5. ai: D oon vaan jotenki saanu semmosen käsityksen: D mihi se sitte avattiin?:o

    VastaaPoista
  6. Ano: Muuten hyvä, mutta mulla on liian lyhyet hiukset :(

    netta: n.120km pohjoseen Torniosta ;) Roissa.

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat