Kahdeksan juttua

22:15

Sain lukijalta haasteen!


1. Kiittää tunnustuksen antajaa: Kiitos Emmi :)
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle ja ilmoita tämä haaste heille: En anna tätä kellekkään, koska kaikki on mun mielestä tehnyt jo tän! Eli haastan ne lukijat ja tutut, jotka EIVÄT ole tehneet tätä :)

Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään!
  1. Aikoinaan haaveilin meneväni lukioon vain sen takia, että saisin tanssia vanhat ja olla mukana penkkariessa..
  2. Oon loppujen lopuksi aika siisti ihminen, vaikka se ei aina näkyisikään täällä mun kämpässä. Saan sellaisia ihme kohtauksia, että nyt on pakko siivota ja se yleensä iskee YÖLLÄ. Täällä kerrostalossa tuollainen on vaikea piettää kurissa ja pienillä rutiineilla olen saanut sitä kuriin. Tämä kyllä näkyy, koska yleensä pienet tavarat eivät eksy paikalleen ja koulutavarat lojuu ties missä milloinkin.. En jaksa ressata, jos on päivän kaks sotkusta. Mutta kokoajan yritän parantaa tätäkin tapaa paremmaksi :)
  3. Mulla tulee Rikun kanssa 4 vuotta tässä kuussa. Ponttina tässä on se juttu, että EI olla: suunniteltu mitään kihloja, asuttu virallisesti yhdessä, eikä muutenkaan mitään sitovaa olla mietitty sen tarkemmin. Ei olla puhuttu lapsista, koska halutaan ensin elää täysillä ja ajan kanssa sitten alkaa suunnittelemaan asioita, mutta ei vielä moneen vuoteen. Meän mielestä pitää olla 110% valmis toisiin nuin isojen päätösten kanssa ja meillä on vielä PAAAALJON aikaa tehdä yhdessä vaikka mitä, eli ei tosiaankaan ole mikään kiire :) Toinen juttu on se, ettei mua oikeastaan harmita, että Riku on armeijassa. Meillä on paljon mielenkiintoisemmat viikonloput, koska ei soitella juuri koskaan viikolla toisille. Ei jakseta ressata koko asiaa, tää on vaan yks vaihe elämässä :)
  4. Oon ihan äärettömän kiltti naapuri. Kymmenen jälkeen laitan tyyliin villasukat jalkaan, ettei mun kävely kuulu. Myöskään en kuuntele musiikkia tai kutsu vieraita niin myöhään kylään. Yskin tyyliin tyynyyn, ettei se kuulu minnekkään.. Pelkään häätöä yli kaiken, mutta en myöskään valita naapureille heidän liian kovasta musiikista ja yläkerran norsujen kävelystä.
  5. Olen ihan äärettömän tarkka ihminen siinä, kenen kanssa olen tekemisissä. Ennen olin kauhean ennakkoluuloton tuntemattomia kohtaan, mutta nyt sanattomasta viestinnästä voin jo päätellä, kenen kanssa haluan olla tekemisissä ja kenen kanssa en. Tai sitten oon vaan nirso.
  6. Syön koulussa kasvisruokaa, mutta todellisuudessa rakastan lihaa. Koulussa liharuuat on pahoja ja oon ilmottanu itteni kasvikseksi :D Tätähän ei kaikki luokkakaverit tiiä..
  7. Mulla on ikävä Danaa, mutta joskus otan siitä "hermolomaa" ja vien sen jonnekki hoitoon viikoksi. Nyt se on ollu mun vanhemmilla kohta kaksi viikkoa ja oon niin nauttinut tästä omasta ajasta. Toisaalta mulla harmittaa ihan hulluna tää mun ailahteleva mieli, koska mulla menee hermot johonki koiraan? Onneksi mulla EI ole lapsia, koska niistä ei pääse eroon. :D Kuulostan ihan kamalalta ihmiseltä, mutta pikkuveli ainaki nauttii tästä ku saa koiran "omakseen" :)
  8. Oon riippuvainen koneen käyttäjä. Päivän poissaolo netistä on joko nautinto tai yhtä tuskaa. Ilman blogia ei tuntuis tosiaankaan pahalta, mutta mulla on pakkomielle päivittää jokapäivä! Onneksi pystyn olemaan silloin tällöin netittömässä elämässä, mutta on tää vaan niiin mukavaa :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. TOI EKA TUNNEN NIIN SYVÄÄ YMMÄRRYSTÄ (nimimerkki haluan pitää omat prinsessamekkobailut jos en muuten vanhoja voi tanssia). Ja itseasiassa kakkoskohtaakin ymmärrän koska yöllä on parhain aika siivota (tai no nukkua mut yeah).

    VastaaPoista
  2. Sasse : Prinsessa ja pelleilypäivän takia kannatteeki mennä lukioon, siitä ei ole muuta iloa :DD Siivoaminen yöllä. sillon ku se pitäis tehdä nii ei kiinnosta :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat