Parempi elämä

19:00

Kaunis kattaus niin ruokaki maistuu paremmalta! Oon alkanu panostaan enemmän siihen, että ruuan esillepano näyttää paremmalta kun se, miltä ruoka näyttää :) Miinuksena myös tietty seura tekis terää, yksin on tylsä syyä.

Kattokaa, nuo kukat on vielläki hengissä! Hyvä laura! :)
Nuo lasilautaset taitaa olla mun uusin ostos tässä kämpässä. Iittalan Outletistä ja voin sanoa, että ylikalliit! Sen takia ruuassa on yks pussi nuudeleita ku ei ollu varaa ostaa mitään muuta :D Hehs, oli joo, mutta en keksiny muun sopivan tuon ruuan kanssa. 

Muutenki oon jättäny hiilareita vähemmälle ja panostanu kasviksiin ja salaattiin. Nyt jätin kyllä kunnon salaatin pois, koska huomenna teen kanasalaattia. Porkkanaa oon syöny enemmän ku laki sallii, koska mun kauhea karkinhimo ei lähde muulla. Pahin on sillon, ku katon telkkaria. Pakko syyä ees porkkanaa. Koulussaki kattelen ku muut syö karkkia ja ite yritän vitkutella välipalapatukalla. Ulkona laukkominen on loppunut ja jos menen sinne, juttelen vieressä, mutta kädet pysyy taskussa. Kolmas viikko ei ole ole tuntunut niin hirveältä, mutta se tapa, pääsis vielä siitä eroon. Mutta sanotaan, ekat viikot on kauheimpia, oli kyse sitten ruuassa tai muussa.

Totaalikieltäytymistä en salli, koska se ei ole KOSKAAN onnistunut. Jos tekee mieli suklaata, syön sitä. Mutta mulla on sille ehto: Sen eteen täytyy tehdä jotain! Mutta eipä mulla nyt sitä haluta, otin eilen ennen kuvat ja itkin niitä katellessa varmaan nelisen tuntia. Haluan olla taas se normaali Laura, joka pysty katsomaan itseään peiliin tyytyväisenä. Mutta sen eteen on tehtävä töitä.

Ruokavalio, liikunta ja itseensä luottaminen on nyt ne avainsanat tässä hommassa. Tehtävää on, mutta lopputulos on sen arvoista! Tervetuloa parempi elämä!

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Lähetän sulle paljon tsemppiä! Kaikki susta otetut kuvat täällä blogista on otettu kauniista naisesta, älä itke. :-(

    VastaaPoista
  2. Jetta: Ehkä siksi ne on kivoja ku ne on harvoja onnistuneita :D En jaksa itkeä tälle, koska oma vika ku oon päästäny itteni näin huonoon kuntoon :/
    Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan!

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä tyty! Iteki pitäis ottaa ittiä niskasta kiinni ja hommata salikortti tms. Meillä oli viime viikolla hyvinvointipäivät koululla ja kävin kehoanalyysissa. Aika karua tekstiä, kymmenen kiloa alipainoa, josta pitäs se 9kg olla lihasta... Hups.

    Sulle on haaste meikän blogissa!

    VastaaPoista
  4. Millie: Mielummin nuin ku näin, Lihominen on helppoa, ainaki näilä geeneillä :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat