Taivaan ihmeet

9.10.11

En ala pyytämään anteeksi mitään "taukoa". Se kertoo vaan siitä, että mulla on elämää netinki ulkopuolella :)

Vitsi, että oli kiva perjantai. Luokkakavereiden kanssa lähdettiin vähän virkistäytymään ja mikä sen parempaa ku viittomakieliset istujaiset! Baarissa saatiin monta katsetta ja kysymystä ku mulla oli mukana oma tulkki :D Ens kerralla laitetaan korvatulpat niin saadaan tunnelmasta paremmin kiinni. Ei ainakaan tarvinu jutella sellasten ihmisten kanssa, joiden seurasta ei välitä. Mutta yllättävän moni kuiteski halus jutella, siis sen mun tulkin kanssa :D Yks poikaki sano mun tulkille: "Vau, hyvä, että oot tuon kaveri, ku eihän se muuten pärjäis täällä!" Joo ei, enhän mie kuullu mitään...

Yks homma vaan: Miten kuuro tanssii baarissa, jossa ei ole edes kunnon bassoa? :DD Tää mun uskottavuus meni siinä vaiheessa ku hyvän biisin alettua aloin kiljua ja huutaa :DD

Mutta joo, kamera ei kylläkään päässyt mukaan saakka ja hyvä niin. Seuraavalla kerralla kyllä todistetaan tää meän teoria mahtavaksi, niin kivaa kun meillä oli! :)

Tänään vähän heikkona ollaan menty, mutta iltaa piristi revontulet ja tähdenlennot! Näin ainaki viisi ja enemmänki, jos olisin ajoissa tajunnut lähteä niitä katsomaan. Se mutta, ettei mulle tullu kamera mukaan! Sillon ku sitä tarvis niin varmasti unohdan sen kotia. Oli kyllä niin nätit revontuletki, että sai kyllä katella niitä niskat vinossa :)

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. eikä! oon aina halunnu nähä revontulet!

    VastaaPoista
  2. Tä? Hassua ajatella, ettei joku ole ikinä nähnyt revontulia! Täällä "lapissa" niitä näkyy ainakin kerran vuodessa, jos useamminki :D

    VastaaPoista
  3. Oulussa oli eilen ihan pilvinen taivas niin eihän täälä mitään tähdenlentoja näkyny :( Haha aika outoa ajatella ettei joku oo nähny revontulia :D

    VastaaPoista
  4. Tiia: Tervolassa oli ihan pilvetön taivas :-)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK