Danadanadanadana..

22:54



Oli tänään vähän koirat sekaisin ku Dana ja Nada leikki keskenään. (klo:14-18) Tai voiko sitä leikiksi kutsua, kun toinen makaa yltäpäältä mudassa ku toinen on puolet isompi ja rajumpi leikkimään. Loppuajan Dana istu nurkassa vapisten ja meni lopulta puun taakse piiloon vahtimaan Nadan jokaista liikettä. Sisällä meininki oli ihan eri ja jopa lopuksi pystyivät makoilemaan vierekkäin :) Ensikerralla leikitään vähän paremmalla menestyksellä.

Pointtina tässä on se, että miten pääsen nukkumaan, ku ylivilkas koira on leikkinyt jo seitsemästä saakka ja saanut mun olohuoneen ihan sekaisin. Kotiin tulon jälkeen (klo: 18.00->) se on tappanu kaikki pehmolelut ja alistanu kaikki nurkkaan.. Kait sillä jäi jotain traumoja vierailusta ja haluaa todistaa nyt oman reviirinsä. :D 

Dana on ollut ennätyksellisen vilkas ja oon ihan yllättynyt, että Dana on nukkunut vain tunnin yhteensä koko päivänä. Ehkä sillä huomenna uni maistuu, ku oon koulussa neljään saakka :)

Sain vihdoin hyllytkin maalattua, eli mustaan osaan voi kirjoittaa liidulla, mitä missäkin on. Mun pitäis saada vaan joku hyvä tyyppi tänne, jolla olis parempi käsiala ku mulla... Hehs :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat