Ihan oikeasti..

22:58

Lupaan, että jatkossa tulee jo mielenkiintoisempaa tekstiä. Mutta mun on pakko avautua niinkin tyhmästä (ja täällä liian puhutusta asiasta) kuin koira. Mitä teen sen kanssa..? 


Se on alkanut tuhoaan mun tavaroita ihan tosissaan! Olen aikaisemminkin puhunut asiasta ja se on alkanut toistumaan lähes päivittäin. Eilisen vielä ymmärsin, koska olin itse jättänyt korin liian lähelle maata, vaikka hyllyssä se olikin. Ei Dana ole niin tyhmä kuin olen ajatellut. Tätä päivää en kuitenkaan ymmärrä, koska nostin kaikki korit mun ruokapäydälle... Dana oli kiivennyt mun hyllyn päälle ja jotenki kummallisesti saanut napattua mun nettipoksin ja siinähän se makas tuhannen sirpaleina lattialla. Ei kauheasti hymyilyttäny siivota nuita roskia pois..

Mun pitää keksiä jotain ratkaisua tälle ongelmalle. Leluja on, ruokaa ja juomaa on.. Käydään päivittäin ulkona useasti ja sään salliessa pidemmällä ainakin sen yhden kerran. Pitää vissiin asentaa joku piilokamera, että näen kaiken tekemisen sillä aikaa ku olen poissa. Olisi myöskin julmaa laittaa koira johonkin koppaan koulun ajaksi. Taidan tyytyä siihen, että käyn nyt läpi kaikki mahdolliset epäkohdat ja nostan ne ulottumattomiin. Ja toivotaan parasta..

Koulu on vienyt kauheasti mun voimia ja myöskin tuo synkkä sää. Mun arki menee lähinnä niin, että ulkoilutan koiran, käyn koulussa, sen jälkeen pidemmälle lenkille, ruokaa, läksyjä ja sitten saakin mennä jo nukkumaan. Onneksi enään neljä viikkoa ja sitten pääsee rentoutumaan pidemmäksi aikaa. :)

Ajattelin myöskin toteuttaa saman tyyppisen joulukalenterin täällä blogissa kuin viimevuonna, mutta jälleen soveltaen fiiliksen mukaan :) (ja ajan mukaan..) 

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Meillä koirat viettää päivän pesuhuoneessa kun kukaan ei oo kotona. Kuulostaapa raa'alta, mutta on ollut toimiva ratkaisu.

    VastaaPoista
  2. Ei se ole mun mielestä raakaa, jos se toimii :) Mulla on vain kaksi huonetta, kylppäri ja muu tila, mutta en ole uskaltanut jättää Danaa sinne. Mun pitää keksiä vain tavaroille parempi paikka :)

    VastaaPoista
  3. Jätä Danalle jotain luvallista revittävää kun se on yksin? :) Meillä Ennin suosikkipuuhaa on tyhjien maitopurkkien repiminen, joissa on sisällä nakin paloja tms. hyvää.. :)

    -Santtu

    VastaaPoista
  4. Juu, sillä on lelut lattialla levitettynä ja ne harvoin on enään omialla paikallaan kun tulen kotia :D Oon jättäny sille muutaman kerran tyhjän wc-rullan, mutta pitääpä kokeilla tuota maitoputkkia joskus! :)

    Meillä yks suosikki on ollu tyhjä kokispullo, joko iso tai pieni, mutta siitä lähtee ihan hirveä ääni.. :D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat