Joskus ei niin rennosti

00:17


Koulua ja lisää koulua. Pitäis alkaa kirjoittaan esseitä pois, mutten nyt jaksa. (Pointtina tuossa koulun kuvassa on se, että leikin ahkeraa tunneilla, mutta mun vihko täyttyy viivapeleistä :D) 

Onneksi nyt on viikonloppu ja lumiki tuli maahan niin on vähän valoisampaa. Perjantaina met sitten päätettiin Tiinan kanssa vihdoinki tehdä yhdessä ruokaa ja juoruta. Päivällä sain kuitenki mun yläasteen luokkakaverilta Nooralta soiton, että lähettäiskö ulos. 


Ja niinhän me tehtiin! Juoruiltiin ensin ilta meillä syöden tortillaa ja hypättiin luokkakaverin seurueeseen ja no.. Siinä se ilta vierähti eri paikkoja näyttäen, tanssien ja karaoken merkeissä. En saanut Saanalta kuvia, mutta tuksin ois ollu mitään julkaisukelpoista.. :)

Asusta mulla ei ole kuvaa, mutta ihan perus farkut ja pitsipaita sydeemillä mentiin. Olin väsynyt illalla, enkä jaksanut meikata kunnolla tai mitään, mutta sehän ei menoa haitannut :) Mulla oli testissä tuo Nellyn uusi läpinäkyvä laukku ja voi että se oli kiva! Kuva otettu aamulla kun olen ottanu jo tavaraa pois, mutta kuitenkin. :) Olipahan helppo ainaki tarkistaa, onko kaikki tavarat mukana!


Tänään.. No oon tuijotellut kattoa ja telkkaria. Nukuttiin Danan kanssa monet päiväunet ja välillä käytiin pieniä lenkkejä ulkona. Yleensä käydään muutama pidempi, mutta nyt tehtiin poikkeus. Juotiin paljon vettä ja buranaakin meni. Huh, pakko kärsiä kun itse olen tämän auheuttanut!! 

Riku tuli mun luo äsken "pienen" yllätyksen kanssa.. Anoppi ja appi oli ostanu kaksi kauppakassillista ruokaa mulle.. En kyllä saa ikinä syötyä nuita kaikkia yksin! :D

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat