Mä kaipaan..

15.11.11


Ette voi väittää, että olisin huono ihminen, tai etten panostais tähän blogiin. Näitä kuvia varten katsoin kaikki mun Dubain kuvat, ja kuviahan oli siis vaivaiset 4000 kuvaa. Vierailin siellä tammi-helmikuussa kaksi viikkoa vuonna 2008. Ja nyt neljän vuoden jälkeen kaipaan sinne takaisin ihan hirveän paljon. Suunniteltiin Tiinan kanssa, että jos sitten joskus lähettäis uudestaan vähän shoppaileen, mutta se nyt ainakin saa jäädä haaveeksi :)  Käykööt sukulaiset nyt ostamassa mulle hirveän kasan tuliaisia, katsotaan uudestaan tilannetta vuonna 2013, jos maailma on silloin enään olemassa..

You Might Also Like

8 Kommenttia

  1. mie myös kaipaan=( pakko päästä tuonne joskus uuestaan.

    VastaaPoista
  2. Kyllä mie tuon jotain sulle. Laita vaan listaa! Jos ei mahu minun laukkuun kaikki ostokset niin tungetaan muittenkin laukut täyteen!
    T. Kumminainen

    VastaaPoista
  3. Hii, mulle saa tuua laukkuja vaikka kuin paljon :)

    VastaaPoista
  4. Ja tiina, kyllä lähetään heti ku son mahdollista :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvatuksia pupu. Mieki voin tuua sulle tuliaisia sitte tammikuussa, tosin en Dubaista. :--D

    VastaaPoista
  6. Parempi ois tuua;) No ei vais, enhän mie saanu tuotua sulle kiinastakaan kunnon tuliaista ku kuukauden reissaaminen ottaa rinkkaan pikkusen enemmän :s

    VastaaPoista
  7. Höpöhöpö, hyvä(ä) oli sinun tuoma tuliainen. Tottakai mie tuon. :)

    VastaaPoista
  8. Mutta jos ois mahtunu enemmän mukaan niin oisin tuonu sulle jotain parempaa :) Laukun tai muuta!

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK