Pieniä ostoksia

21:23


Mulla oli vähän paha päivä tiistaina ja kaupungista hautajaisvaatteiden sijasta tarttui mukaan vain muutama pieni juttu. H&M:lle oli ilmestynyt kaikkia söpöjä paketteja halpaan hintaan ja ajattelin aloittaa nyt kynsien hoidon. Mulla meni Kiinassa kynnet huonoksi geelikynsien takia (ei ois ehkä kannattanut repiä niitä väkisten irti...) ja no, tuloksena aika huonossa kunnossa olevat kynnet. Tällä kynsipaketilla aloitan niiden parantamisen :)

Kruunu huulikiilto/avaimenperä -yhdistelmä oli vastustamaton ja voi että tuo tuoksuu niin hyvälle! Olen myös kuullut kehuja H&M:n glitteri eyelineristä ja sellainen tarttui mukaan pikkujouluja varten. Olisi mukava ostaa myös se hopea, koska mun Make up storen -glitteri on ihan loppu. Ja mainittakoon niiden hintaeroksi vielä sellaiset 14e, että opiskelijalle kelpaa kyllä H&M:n versio.

Mulla on luokka kaverilla käytössä Max Factorin eyeliner ja se kehu sen maasta taivaaseen. Nyt kun mulla oma loppu niin ajattelin kokeilla. Ensivaikutelma oli huono, kun en saanut piirrettyä edes viivaa käteen, mutta pidemmän heiluttamisen jälkeen sieltä alkoi peräti tulemaan jotain. Saas nähdä toimiiko, kun kokeilen silmiin viikonloppuna.

Lopuksi vielä samanlainen avaimenperä, jonka onnistuin hajoittamaan ja tilalle piti saada uusi. Onneksi niitä oli vielä jäljellä ja nyt tyytyväisenä muistan ottaa avaimet aamuisin mukaan :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat