Se siitä ilosta..

23.11.11


Luulin, että tämän syksyn sairastelut olisi jo tehty, mutta ei tosiaankaan. Inhoan Rikua ja sen inttiä ku sieltä tarttuu mulle kaikki pöpöt! Tänään aamulla en päässyt sängystä ylös ja pitihän sitä mennä lääkärin kautta kotia lepäämään koko päiväksi. Kivasti lääkkeitä ja muka paljon juotavaa.. Tosin huomenna on niin tärkeä päivä koulussa, että jos sen missaan niin mulla siirtyy koulu vuodella! Niin ja Sana-solia ihan vain vitamiinien puutteeseen..

Oon nyt koukuttunut taas pleikkariin. En ole pelannut sillä yli vuoteen, koska meidän pelitarjonta on aika mies panotteista. En tietenkään ole aikaisemmin niitä kokeillut, mutta nyt kun aloin pelaamaan Assassins creedia niin olen ihan pulassa. Son niiiiiiin hyvä peli, mutta onneksi oon nyt oppinut rajoittamaan pelaamisen muutamaan tuntiin päivässä. :) Muutenkin perjantaiksi on ainakin neljän tehtävän palautus niin tämä ilta ja huominen menee niitä kirjoittaessa.

Toivottavasti siellä ruudun toisella puolella ollaan pysytty terveenä..? Myöskin täällä sataa VETTÄ eikä lumesta ole enään mitään tietoa.. 

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. No voi ei. :-( Toivottavasti parannut pian!

    VastaaPoista
  2. Jaa-a, saa nähdä koska paranen ku Rikulla epäiltiin mykoplasmaa :DD

    VastaaPoista
  3. Tänään justiin meidän hoitotyön opettaja anto flunssaan droppivinkin; aamulla 2 grammaa c-vitamiinia ja buranaa. Illalla gramma c-vitamiinia ja buranaa. :D

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK