Uusi koululaukku

20:32


Mulla on ollu pulmaa mun suuren suuren kansion kanssa ja en oikein jaksa kulkea koulussa mun kamalan läppäri repun kanssa. Marimekon laukkua oon jo pitkään himoinnut, mutta 100e hinta ei oikein houkuttele. Ja toisaalta reppu olisi paljon kätevämpi!

Sitten löysin hyvän diilin ja ostin repun. Jännitin kokoa, mutta se osottautukin hyväksi ja juuri sopivaksi! Väri on kyllä tylsä musta, mutta ruskeat oli loppu ja mulla on liikaa punaista.. Ja toisaalta kyllästyn helposti väreihin.


Mikäs muukaan kuin Fjällräven Kånken. En ole koskaan tykännyt tästä merkistä sen erikoisemmin, mutta jokunen aika sitten aloin miettimään tätä mun 'ongelmaa' ja tämä tuntu parhaalta ratkaisulta. Säädettävä, tilava ja kosteuden kestävä. Sopiva lumisateelle ja musta käy mihin tahansa. Nyt ainaki pysyy koulutavarat tallessa. :)

Käy myös lukemassa

5 Kommenttia

  1. Oi mikä laukku! Kyllä näyttää kivalta. :-)

    VastaaPoista
  2. Ihan pakko sanoo vihdoin, et sun blogis on aivan ihana :) tykkään kans kauheesti sun tyylistä!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Jetta: Tänään kyllä totesin, että hyvä ostos on :)

    Derya: Kiitos kovasti :)

    VastaaPoista
  4. Jee mullakin on! :) mun mielestä se on ihana. Vähän liiankin koska en enää käytä mitään muita laukkuja/reppuja :D

    VastaaPoista
  5. Mirette: On kyllä niin kiva, että haluttais ostaa muitaki värejä :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat