Viherpeukalo

15:25


Laura viherpeukalo taas touhuissaan! Kuten oon moneen kertaan manannu, että mun käsittelyssä kuolee jopa kaktus, mutta nyt alan tekemään siihen poikkeusta! Viimeksi mun kukat pysy hengissä melkein kolme viikkoa ja palmu voi oikein hyvin! Nyt sitten anopin kanssa tehtiin mulle ihan oma ruukku ja aion hoitaa sitä hellin ottein! Aukasen sille verhot joka päivä ja yritän olla kastelematta liian paljon.. Yritys hyvä kymmenen, melkein unohdin sen samantien ku pääsin kotia :D


Pitihän sitä sitten käydä hakemassa kaupasta perus kukkia vielä koristamaan tätä tylsää asuntoa. Päädyin valkosiin ja punaisiin ja laitoin niitä kahteen eri paikkaan. Osa pääsi koristamaan mun uutta mini Iittalan aaltomaljaa ja loput mun valmistujaislahja maljakkoon, joka on oikeasti kynttilöille tarkoitettu. 


Tuo kukka-Rikun kuva yhdistelmä on jotenki niin huono, että taitaa kuvan paikka vaihtua.. Nyt kun sais vielä siivottua tälle viikolle niin voisin nauttia kukista kunnolla :) Ja sehän siis tarkoittaa sitä, että nyt tuumasta toimeen. :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Saitko anopilta tuon huonekasvin? :D Meinaan vaan, että hauskaa ko tuon kasvin nimi on anopinhammas :)

    VastaaPoista
  2. Tiitiäinen: Joo sain anopilta, aika hauskasti :DD

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat