Viikonloppu

20:46


Minun viikonloppuun kuuluu parantumista ja kävin katsomaan elokuvissa myös Twilight Aamunkoi osa1:n :) Voisin kirjoittaa siitä arvostelunki, kunhan saan ensin mietittyä, mitä kirjoitan :) Elokuvissa mulla sattu sellainen moka, että kaajoin juoman kesken leffan ja mulla kastu kengät ja kotia oli pikkasen kylmä kävellä :D Hyvä minä..

Rikun kanssa katsottiin myös elokuvia ja mässättiin karkkia.. Kaavailin myös vuodelle 2012 karkkilakkoa, mutta saa nähdä, saanko pikkuveljen mukaan haasteeseen! Oltiin myös iloisia siitä, että saatiin spagetti keitettyä onnistuneesti, sen keittäminen on niin pirun vaikeaa :D 

Mulla on ens viikoksi sellainen ongelma, että samalle päivälle sattuu mun isomummon hautajaiset ja sieltä pitäisi suoraan lähteä papan 80-vuotis synttäreille. Eli asu pitäisi olla sellainen, että se kävisi kumpaankin juhlaan laittamalla vain hiukset, meikit ja korut ennen synttäreille menoa. Tein H&M:n vatteista muutaman kollaasin vaihtoehdoista, ongelmana on lähinnä se, että ostanko housut vai mekon..


Eli siveliäät, isomummoa kunnioittavat vaatteet polerolla tai jakulla ja illaksi voikin laittaa sitten jotain vähän rennompaa asustetta sukulaisia jutustellessa :) Väriäkin voisi koruilla ja asusteilla laittaa, mutta onneksi musta on helppo väri. (ei se kyllä ole väri, mutta kummiski) Mulla löytyy itseltäni korut, kengät ja laukut valmiina, mutta mekko tai housut/paita pitäisi käydä ostamassa. Huomenna tai viimeistään maanantaina pitäisi asian olla ratkaistuna tai muuten tulee kiire! Eli pientä luvallista shoppailua luvassa :)

Ensi viikko menee taas istuen tässä ihanaisessa keittiön nurkkauksessa tehden koulu tehtäviä.. Huoh, onneksi kohta on joulu ja pitkä loma!

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. ihana kollaasi!:) ite kallistuisin ton mekon kannalle, kuhan se on hautajaisia varten tarpeeksi pitkä, ettei peppu vilku...

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Tuo mekko oli siskon mukaan aika lyhyt ja mun mielestä mekon pitääkin olla hautajaisissa pitkä. Mutta itse kallistuin nyt housuihin ku oon sairastellut niin paljon, että haluan pukeutua lämpimästi :) No lauantaina sen näkee :)

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat