2.12.2011

2.12.11

Koska en ole kotona, en pysty kehittelemään mitään erikoisen mielenkiintoista blogissa. Olen tehnyt tasan vuosi sitten vanhassa blogissa tämän ja no, ajattelin toteuttaa sen uudestaan :) Kysymykset oli valmiina ja yritin vastata mahdollisimman pitkästi. Ja kaikki muutkin tekemään sitten tätä :)



1. Etunimi: Yksinkertaisesti Laura vaan. Onneksi ei sentään kutsumanimenä toinen tai kolmas nimi, koska inhoan niitä suunnattoman paljon. 2. LempinimiOon aina halunnu lempinimen, muttei mulle ole sellaista koskaan tullut. Sukunimellä saatetaan sanoa, jos on paljon Laura-nimisiä paikalla. 3. Syntymävuosi: 1991. Vanha 20 -vuotias siis. 4. Syntymäpaikka: Torniossa olen aina asunut, mutta Kemin sairaalassa kummiski synnyin. Kemissäkään ole muuta hyvää ku sairaala :DD 5. Horoskooppi: Leijona grauh! 6. Mies vai nainen: Jos saisin päättää niin olisin komea mies, mutta rumana mielummin nainen ku mies. Eli olen siis nainen. 7. Tämänhetkinen koulu: Opiskelen viittomakielen ohjaajaksi ja kun saan tämän käytyä niin lähden opiskelemaan viittomakielen tulkiksi. Ohjaajan työt ei niinkään kiinnosta. 8. Aiemmat koulut: Ala-asteen kävin kahdessa eri koulussa, koska kolmannella luokalla vaihdoin musiikkiluokalle. Yläasteen jälkeen menin ammattikouluun ja nyt olen jälleen ammattikoulussa eri paikkakunnalla. :) 9. Siviilisääty: Naimaton! Mutta seurustelen Rikun kanssa ja yli nelisen vuotta ollaan pidetty yhtä :) 




10. Asuinpaikka: No suoraan paikkakuntaa en ole sanonut, mutta pohjoisessa valitettavasti vielä pysytään :) 11. Nettinimet: Timjai on ollut jo monta vuotta käytössä. Muut onki sitten olleet niin noloja, että jätän suosiolla kertomatta! 12. Hiusten väri: Tällä hetkellä suklaan ruskeat muutamalla vaalealla raidalla. Harmittaa, kun värjäsin vaaleat pois, mutta pitihän se punainen kokeilla. Nyt tavoitteena on vaalea kupari, mutta siihen menee aikaa :) 13. Hiusten pituus: Yli olkapäiden, mutta saas nähdä, tippuuko päästä lisää vai piteneekö pidennyksillä ensivuonna. 14. Silmien väri: Aika siniset. Ei tummat, muttei vaaleatkaan. 15. Parasta ulkonäössä: No tuota, saako sanoa sormet ja kynnet? Ja mun sisäelimet on aika hyvässä kunnossa ;) Heh, huono vitsi, tällä hetkellä en oikein ole sujut ulkonäköni kanssa, eli seuraava kysymys, kiitos! 16. Pituus: Oon ollu jo viitisen vuotta 165,9cm! 17. Näkyviä arpia: Ei mulla arpia ole muualla kuin huulessa, mutta jaloissa on AINA mustelmia. 18. Silmälasit: Onhan mulla semmoisetkin, mutta en osaa käyttää niitä. Ja pitäis käydä uudestaan lääkärissä ku en enään näe niillä.. 19. Lävistyksiä: Oon aina halunnut, mutten ole koskaan saanut sellaista laitettua. Oli mulla aikoinaan smiley joskus muutaman päivän ja miksei vois laittaa joskus uudestaanki. Katsoa nyt, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta en usko laittavani enään mitään näkyvää :)




20. Tatuointeja: Harmillisesti edelleenkään ei ole! Ideoita on, mutta mun pitää harkita asiaa todella tarkasti, ennenkuin laitan mitään ihoon! 21. Oikea vai vasuri: Oikealla kirjoitan ja viiton, vasen vain avustaa. 22. Ensimmäinen paras ystävä: Jaa-a, en jaksa muistella niin kauas. 23. Ensimmäinen palkinto: En ole koskaan voittanut mistään mitään. Joskus Irc-gallerian Demi -kilpailusta voitin hajuveen! 24. Ensimmäinen liikuntamuoto: Voi minä reippaana olen laittanut pienenä hiihtosukset jalkaan ja kysynyt äidiltä "miksei nää liiku?" No eikö se kerro aikalailla tästä mun liikkumisesta. Äiti yritti myös tehdä musta balleriinaa tai ratsastajaa, mutta ehei. Mua ei ole luotu liikkumaan. 25. Ensimmäinen oma lemmikki: Meillä oli siskon kanssa kala, mutta se kuoli :( Villakoirat sängyn alla on viihdyttäneet pienenä! 26. Ensimmäinen oikea loma: Varmaan joku reissu Jukumaahan tai vastaava. Särkänniemessäki oon käyny ja risteilyllä pikkusena! Tuota en oikein muista näitä :s 27. Ensimmäinen konsertti: Käytiin katsomassa Nylon Beatia!! :D Tik Takkia olen nähnyt myös monta kertaa. 28. Ensirakkautesi: Esikoulussa olin menossa jo naimisiin yhden pojan kanssa, ala-asteella rakastin kaikkia ja yläasteella hellustin melkein 2 vuotta.. Olen ollu pidemmän (yli 2kk) ajan sinkkuna viimeksi ylä-asteella! Mutta Riku on sellaista rakkautta, etten vaihtais sitä mihinkään. 29. Paras elokuva: Hyviä elokuvia on paljon! Mutta jos nyt yksi, minkä osaan heti sanoa niin Ottotyttö ja Orpokoti.


30. Paras TV-ohjelma: Täydelliset naiset, Salkkarit, True Blood jne. Näitäki on paljon! 31. Lempiväri: Musta ja harmaa. Mutta jos valitaan ihan väri vain, niin punanen ja sininen. 32. Paras artisti: Chisu ehdottomasti! 33. Paras bändi:  Mulle oikeastaan kelpaa mikä bändi vain, kunhan se kuulostaa hyvältä! 34. Lempibiisi juuri nyt: Maroon 5 - Move like jagger! 35. Paras tyyli: Semmonen tyyli on ihana, joka miellyttää silmää. 36. Lempikarkki: Valitettavasti kaikki käy, paitsi laku :s 37. Paras urheilu: Nyrkkeily ehdottomasti! Ja joulun jälkeen palaan rakkaan harrastuksen pariin :) 38. Paras ravintola: Levillä Myllyn äijä! 39. Lempivaatteesi: Tällä hetkellä inhoan mun vaatekaappia, mutta kaikki neuleet huivin kanssa on kyllä lemppareita.



40. Lempikauppa: No perus H&M jne, mutta jatkossa pyrin ostamaan laatua määrän puolesta. Eli mielummin yksi hyvä paita kuin viisi huonoa. 41. Lempiaine koulussa: Onko vaikea arvata? Viittomakieli tietenkin! Psygologia on vaikeaa! 42. Lempieläin: Dana, siis koira :) 43. Paras kirja: Kaikki Harry Potterit ja Twilight-saaga. True Bloodiin perustuvat kirjat pitäisi lukea loppuun. 44. Paras lehti: Oikeastaan olen viimeaikoina lukenut vähän lehtiä, jos seiskaa ei lueta mukaan :D 45. Lempikengät: Mun kaikki kengät on ihania! Mutta Aleksi 13:sta ostetut kiilakorot ovat suosikit! 46. Olosi?: Jatkuva sairastelu on vienyt voimia, mutta onneksi nyt on pieni loma ja kohta on joulu! 47. Sinkku vai varattu: En osaisi olla sinkku. Eli varattu ja iloinen siitä. 48. Odotat: Joulua. Mutta enemmän odotan sitä aikaa, kun Riku pääsee armeijasta pois kesällä. SItä odotellessa.. 49. Syöt: Nyt en syö mitään. Mutta viimeksi söin pekoni leipiä.



JATKUU HUOMENNA...

.. koska mulla on henkisesti rankka viikonloppu edessä niin haluan nyt keskittyä muuhun kuin blogiin. Ymmärrystä, hautajaisiin meneminen tuskin on kelleen helppoa.

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Koita jaksaa murunen <3

    PS. Minun pääaine on tavallaan psykologia... :--D

    VastaaPoista
  2. Mun koko opiskelu on pelkkää psykologiaa :DDD

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK