3.12.2011

3.12.11


Jatkuu..

50. Juot: Vettä. Mulla yskittää niin paljon, ettei sekään kyllä auta! 51. Fonttisi: Verdana on tässä blogissa, muistaakseni. Kouluun teen kaikki Arialilla. Tyhmä kysymys muuten :D 52. Online: Facebookissa en oo nyt ja meseä en käytä. 53. Kuuntelet: Äiti kuorsaa olohuoneessa, eli musiikkia en pysty nyt kuunteleen. Katseltiin veljen kanssa äsken huonoja videoita youtubesta. 54. Ajattelet: Pitäis mennä nukkumaan, ku huomenna on aika rankka päivä tiedossa. Mitkä vaatteet? Miten ehdin paikasta A paikkaan B? jne. Koulutehtäviäkin pitäisi tehdä! 55. Haluat: Saada koiran kotia NYT. Mietin myös, miten pärjään uudenvuoden ilman parasta kaveria, mutta eiköhän siitä selvitä! (eli makoilen kämpillä pimeässä huoneessa ku en halua tehdä mitään!) 56. Katsot: Tätä näyttöä ja pikkuveli näyttää pelaavan mun kännykällä. Äiti nukkuu, isi kattoo telkkaria ja vieressä palaa kynttilä. Kello on tasan 11 illalla! 57. Olet pukeutunut: Perus mustaan asuun, farkkuihin ja pitkään paitaan. Musta huivi mulla on kaulassa. 58. Haluatko lapsia?: Juu, sitten joskus! Joskus halusin teinimammaksi, mutta ei puhettakaan nyt, että kakaroita haluaisin! Oon pidemmän aikaa haaveillut sekä tytöstä että pojasta, mutta jotenkin olen nyt tullut siihen tulokseen, että haluan vaan yhen lapsen. Ja aikaa tässä on sellaiset kymmenen vuotta, eli ennen 30 ikävuotta pitäisi lapset olla maailmassa. 59. Haluatko kihloihin? Ehkä joskus sittenku se on aiheellista. Ensin pitää kokea ja olla 130% varma poikaystävästä, ennenkuin nuin suuria valintoja tehdään!


60. Haluatko naimisiin? Ehkä joskus jos siihen on aihetta. En halua mennä jos suhde on epävakaa ja epävarmalla pohjalla. Viimeistään vanhana niin on lapselle/lapsille helpompi jakaa omaisuus.. Hehs! 61. Mille uralle menet? Sen näkee sitten. Nyt tuo Tulkki olisi haaveissa, mutta voi olla, että löydän itseni ihan jostain muualta! 62. Missä haluaisit asua? Etelässä olisi kiva asua joskus ja ulkomailla myös. Sen näkee sitten, minne virta vie. 63. Soi nyt? Kaunan musiikkia tekkarista! 64. Inhokki laulusi? No en voi sietää nykyään mitään örinämusiikkia, jossa ei ole laulettua laulua! 65. Tietokone vai televisio? Ilman telkkaria pärjää, eli tietokone! 66. Hoikka vai tukeva: Tällähetkellä olen todella tukevassa kunnossa.. 68. Silmät vai huulet: Silmät! Huulissa on aina jotain vikaa, oli kyse mistä tahansa.. :D 69. Suukkoi vai haleja? Halit kavereilta, suukot Rikulta :)



70. Lyhyt vai pitkä: Nainen saa olla sekä lyhyt että pitkä, mutta mies mielellään pidempi ku nainen! 71. Humoristinen vai vakava: Humoristinen tietenki! Jos ette minun huumoria ymmärrä niin unohtakaa koko juttu! 72. Romanttinen vai neutraali: Romattinen, muttei liian siirappimainen! Neutraalimpi silloin, kun en ole romanttisella tuulella! 73. Miehen tyyli: No tyylikkäitä miehiä on vaikea löytää. Jos Riku kuvittelee, että tykkään siitä kaljuna niin saakoot haistaa.. No mitäs se tekikään ja käveli yks päivä mun luo kuulapäänä.. Se siitä ilosta :D 74. Herkkä vai äänekäs: Herkkä saa olla, mutta ei liian herkkä. Kaikkien pitää pystyä saamaan oma ääni kuuluviin. Saa olla myös äänekäs, mutta pitää osata olla oikeaan aikaan hiljaa! 75. Yhden illan juttu vai suhde: Joillekki saattaa sopia yhden illan juttuki, mulle ei. Olen enemmän tuon suhteen puolella. 76. Tekstaus vai puhelimessa: Mielummin soittaminen. Sillon kuulee, millä tuulella toinen on paremmin ku tekstiviestistä. 77. Häirikkö vai kiltti: Kiltti. En usko kliseiseen "pahispoika" -juttuun. 78. Suudellut tuntematonta: Öö.. Itteasiassa en. Oon ehkä pussannu, mutta suudelma ja pusu on ihan eri asia. 79. Juonut alkoholia: No kyllä sitäkin, joskus enemmän ja joskus ei ollenkaan. Voisin olla vielä absolutisti niinkuin aikoinaan.


80. Polttanut: Tupakkia kyllä, vahvempia en. 81. Karannut kotoa: Pikkusena ja ehkä vähän isompanakin.. 82. murtanut luita: En! En voi käsittää tätä, koska oon niin tumpelo ihminen, että olen aina täynnä mustelmia enkä ole koskaan murtanu luita! Ihan hauska juttu sinäänsä! 83. Särkenyt jonkun sydämen: Oon muistaakseni ehkä yhden, tai kaksi.. Enemmänki musta tuntuu, että mun sydän on särjetty, oli kyse sitten kaveruudesta tai rakkaudesta. 84. Nukkunut vastakkaista sukupuolta olevan vieressä? No eiköhän näinkin ole joskus tapahtunut! 85. Valehdellut: Eiköhän kaikilla ole niitä pieniä valkosia valheita ja luurankoja kaapissa. 86. Itkenyt jonkun puolesta: Olen ja uskon kaikkien joskus itkevän. 87. Itkenyt jonkun kuoltua: Aika kova kalloinen saa olla, ettei itke jonku (esim: lähimmäisen) kuoltua. Eli olen siis itkenyt. 88. Itkenyt koulussa: Sitäkin tullut yläasteella tehtyä. 89. Uskotko jumalaan: En usko sellaiseen, mitä en ole itse nähnyt.


90. Ihmeisiin: En oikeastaan. Ihmeitä voi ehkä joskus tapahtua. Kertokaa mullekki, jos sellainen tapahtuu! 91. Rakkauteen ensisilmäyksellä: Voi olla ihan mahdollista, mutta uskon IHASTUMISEEN ensisilmäyksellä. 92. Ikuiseen onneen: Voi, oiski niin. Minusta ikuinnen onni on sitä, kun kuolee onnellisena. Aina ei voi olla onnellinen, mutta voi iloita pienistäkin asioista! 93. Ufoihin: Sama vastaus kuin jumalaan.  94. Sielunkumppaneihin: Uskon, että kaikille on olemassa SOPIVA kumppani. Ja että kaikille löytyy aina se parempi. Kaikki ei vaan löydä sitä parempaa vaan jää paikoilleen huonomman vaihtoehdon kanssa. Elämä on valintoja täynnä. 95. Taivaaseen: En usko, että meän sielu menee mihinkään taivaaseen.. 96. Helvettiin: Jos ei usko taivaaseen, niin on aika tekopyhää uskoa helvettiin. 97. Kuoleman jälkeiseen elämään: En oikein usko siihenkään. Mulla on pienestä saakka ollut mielessä sellanen teoria, että silloin kun olen syntyny niin joku on samaan aikaan kuollu ja nyt elän sen edellisen ihmisen elämää.. :DD Eli oon eläny ennenki, mutten muista siitä mitään.. JOO antaa olla ku on vaikea selittää ja ihan naurettavaksi meni :DD 98. Ensitreffeillä suuteluun: Mikäs siinä, jos siltä tuntuu ja saa mahdollisuuden siihen. 99. Horoskooppehin?: Uskoin ennen, muttaku ne alko kuulostaan ihan oikeasti niin todellisilta, että lopetin niiden lukemisen. En halua tietää mitä mulle tapahtuu etukäteen ja paljon helpompi näin! 100. Onko maailmassa joku, jonka haluat, muttet voi saada häntä? Ei. Asiat ovat nyt niinkuin on, eikä tälläisia kannate miettiä liikaa!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK