Ittepäisyyspäivä!

22:52

Eli hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille :) Onneksi on lunta maassa ja mitä pohjosemmaksi menee, sitä enemmän sitä on! 

Mulla jäi tällä kertaa linnan juhlat katsomatta kun matkustin kotoa omaan kotiin! Itsepäistä tästä päivästä tekee se, että mun oli PAKKO saada kuljetettua mun astiat kotoa tänne.. Kuka hullu alkaa kuljettamaan rinkassa, junassa ja autossa astioita n.120km.. Minä! Onneksi äiti sai mut puhuttua sen verran ympäri, että jätin ees puolet pois matkasta, muuten tästä ei olisi tullut yhtikäs mitään. Toisaalta nyt jälkiviisaana olisin voinut kyllä kuljettaa myös loput, mutta ne tulee sitten myöhemmin perässä :) 

Kävin myös ostamassa itselleni joululahjaksi Iittalan Outletista laseja, mistä tykkään todella paljon! Astioille on muuten sellainen tarina, että olin miettiny ääneen äidille, että missä mun se ja se astia on. Nyt kotona äiti sitten möläytti: "Ootko kattonut isän vaatekaappiin?" Ja siellähän komeili kasa valkoisia lautasia ja vuokia. Voi sitä riemua, oon nimittäin ettinyt niitä siitä saakka, kun muutin ja yllätyin vielä, kuin paljon niitä olikaan ollut hukassa! Mutta kellä tulee ekana mieleen ettiä isän vaatekaapista astioita... :')

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat