Joulusiivous

8.12.11

Tänään toimitin mun pitkän haaveen loppuun, kämpän siivouksen! Tai ok, vieläkin on tehtävää, mutta voiton puolella ollaan jo! Nyt tuli joulu mun kotiin :)


Järjestys muuttui ja no, huomasitte varmaan, etten tosiaan ole mikään joulukrääsä-ihminen. Inhoan joulukoristeita, mutta pienet jutut menee. Ostin sydämen ikkunalaudalle Rustasta kympillä. Pitihän sitä ostaa kaupasta jouluisia kukkia ja laittaa vihreät esineet pöydälle. Tämä saa riittää. Sitten isona, kun omistan oman kodin niin laitan sen kauniiksi. Uusi matto pääsi myös mun tyhjään eteiseen. 

Mutta kello alkaa näyttään jo ihan liikaa, eli nyt nukkumaan. Huomenna on niin erikoinen päivä koulussa, ettei kukaan varmaan pysy housuissaan! Kamera siis lähtee mukaan ja kuuntelemaan luentoa RAP-artistilta! Joku voi arvata kyseisen henkilön, jos ajattelee yhtään mun tulevaa ammattia.. :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Tosi pirtsakan värinen mariskooli! Tykkään. :-)

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään nimenomaan pienemmistä mariskooleista, ne on jotenki söpöjä. :-)

    VastaaPoista
  3. Kieltämättä ne on aikas söpöjä :)

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK