Vanha mummo

20.12.11


Täällä sitä taas maataan buranoissa kotona! Tulin just päivystyksestä ja hyvin alkaa tämä loma vahvalla lääkekuurilla. Ei tässä kummosia fiiliksiä ole, mutta ois kiva olla joskus ees ihan täysin terve! En jaksa tätä jatkuvaa sairastelua ja innostus täälläkin on näkynyt. Onneksi joulu menee rennosti kotona.

Eniten mulla harmittaa se, että tapsat jää nyt mun kohdalla tanssimatta ja huonolla tuurilla uusivuosi myös. Mutta nyt pitäis vihdoinki ehkä alkaa parantumaan kunnolla :)

p.s: Älkää valittako, ettei oo lunta.. Mutta täällä on pimeää! Kahdelta näkee ehkä vielä hetken, mutta kolmelta on jo pimeä!

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. sama vika täälläkin. Mä vedin 3pvn antibiootit viime viikon lopulla ja nyt flunssa on taas tullut takas? täh :(

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollu flunssa yli kuukauden, ja muita vaivoja siihen päälle, yks antibiottikuuri, josta mulle tuli vaan lisäää vaivoja ja tässä sitä taas ollaa! Loppuis jo! Hauskinta tässä on se, että tuun kipeäksi AINA ku suunnittelen salille lähtemistä.. :DD

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK