L: Elämäni viimeinen vuosi

15:42

Noniin, nyt on Tiinakin saatu blogin puolelle! Tehtiin aika nopeasti tälläinen päätös, koska mulla on ollu juttuja täällä viimeaikoina aika vähissä ja Tiina puolestaan kaipas jotain uutta, eli mun mielestä tämä on tosiaanki hyvä ratkaisu! Meät erottaa nopeasti otsikon L =Laura ja T =Tiina -merkinnästä ja Tageissa löytyy kummanki nimellä tästä päivästä lähtien omat kohdat! :) Ehkä tuutte huomaamaan teksteissä ja kuvissakin eroa ja mikäli tunnen Tiinan, se kirjoittaa harvemmin tänne. :)



Mulla oli osa meikeistä ihan lopussa ja nyt sain ostettua uusia vanhojen tilalle. Mutta miksi kaikki meikit loppuu aina yhtä aikaa? Saa aina kassalla miettiä hetken, että onko tuo kassan hinta nyt ihan oikeassa.. Ostin meikit siis Anttilasta, mutta huomasin kotona, että sain kyllä joulupukilta Kicksiin lahjakortin, että hyvä minä :D


Ostin samaisella reissulla uuden kalenterin ja son maailman paras! Ei tosiaankaan heikkohermoisille, mutta huumoria riittää. Tuossa nuo punaiset (8.30-15.45) ja siniset (8.30-14.00) merkit viittaa mun koulupäivän pituuksiin, eli aika kiireiseltä näyttää. Hiihtoloman jälkeen näyttäis olevan jopa 8-18 päiviä, että viimeistään silloin pää hajoaa! Mutta ei se haittaa, ainakaan mun ei pitäis kuolla tekemisen puutteeseen :) 

Nyt lähden nauttimaan Tiinan tekemää ruokaa!

crop image

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat