L: Hujuhajuja

18.1.12

Ajattelin esitellä mun lemppari hajuveet. Huomasin kylläkin sen, ettei niitä olekkaan niin paljon, kun muistin eli esittelenpäs sitten ne kaikki tähän :) Pitäis alkaa kohta harkitsemaan jotain uutta, herkullista tuoksua, mutta sellainen on vielä hakusessa :)


Lady Million on kyllä suurin suosikki ja hyvänä kakkosena tulee äidiltä pöllitty Nina Ricci. Huomaa varmaan, ettei Lauran lisäksi ole tullu muita oikein käytettyä! Pienet pullot on kävetä ottaa illaksi vaikka baariin tai reissuun mukaan :) 

Mutta muutahan asiaa mulla tänne ei ollut (ihan ku mulla muka olis oikeaakin asiaa täällä.. Hehs!) mutta ehkä facebookin päivitys kertoo mun tämän päivän fiiliksen parhaiten:
Kirjoitusvirheistä ei saa sakottaa... :') Ja kukas muukaan Tiina siellä heti tykkäämässä..

Hyvää nimppari kaikille Laura-nimisille, ehkä vähän myöhässä, mutta kummiskin :) Nyt toivottavasti lääkärit alkais selvittään kunnolla, mikä 'vika' mulla on ollut jo pari kuukautta keuhkoissa, kolme vahvaa ja kaks vähemmän vahvaa epäilyä tuli ja verikokeissa on kyllä käy enään ikinä. Huhhuh, mutta pikkuhiljaa tästä aletaan parantua.. :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Voivoi pupu eksie meinaa parantua. :( Miks sulla on astmapiippu?

    VastaaPoista
  2. Voi toinen pupu ku tää mun keuhkokipu yskäflunssamikälie senkun pahenee ja tuolla yritetään piettää hengitystiet auki :( Mutta kerron sulle joskus tarkemmin :) <3

    VastaaPoista
  3. onko sulla muita oireita, ku kipu ja yskä?
    mainio blogi muute! löysin tänne just ja lienee postaus jos toinenkin luettavana :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Luettavaa tosiaan löytyy :D

    Keuhkoissa kipua yskimisen yhteydessä ja pahaa oloa aamuisin (en ole raskaana :D) mutta kipu on voimakkain illalla kun sillon yksin eniten :( Eipä oikeastaan muuta, ei ole ollu lämpöä ollenkaan tai sitten mun kuumemittari on rikki. :D

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK